במסגרת מדד הגישה החיובית הצגנו לכם במשך השבוע שלל דוגמאות לאופן בו מנגישה החברה הישראלית את המבנים הציבוריים לאנשים עם מוגבלויות שמבקשים לפקוד אותם. ראינו דוגמאות לחשיבה נכונה ורגישה וגם לא מעט מקרים בהם עוד קצת מחשבה היתה פותרת את הבעיה.
לקינוח נציג בפניכם סיטואציה שבעינינו היא גם וגם. דלפק המידע בתחנה המרכזית בתל אביב אמנם לא נגיש פיזית, אך מתברך במערכת כריזה טובה. אז נכון שבמידה ודלפק המידע היה נמוך יותר, יכול היה בעל כסא הגלגלים גם לראות עם מי הוא מדבר, אבל עצם זה שהוא נשמע היטב מהווה עבורנו סוג של חצי נחמה.
את התוצאות המלאות של דירוג מדד הגישה החיובית נפרסם בפרויקט מיוחד שיצא הערב (א') ב"גלובס הערב".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.