מס' 2 בחטיבה העסקית של הפועלים עוזב אחרי 23 שנה

כחצי שנה אחרי שמונה למנהל האגף לבנקאות מסחרית, קודם אלי זהב לתפקיד מנהל האגף העסקי של בנק הפועלים, במקומו של אילן אמיר

כחצי שנה אחרי שמונה למנהל האגף לבנקאות מסחרית, קודם אלי זהב לתפקיד מנהל האגף העסקי, מה שהופך אותו למעשה למספר 2 בחטיבה העסקית, שבראשה עומד שמעון גל. מינויו של זהב נחשב מפתיע, שכן רק לאחרונה נכנס לתפקידו. זהב מחליף את אילן אמיר, שעוזב במפתיע אחרי 23 שנה.

בעקבות מינויו של זהב לתפקיד, ערכו בבנק הפועלים בניהול ציון קינן סבב מינויים נוספים: ג'קי כהן יחליף את זהב בתפקיד מנהל האגף המסחרי. כהן, העובד 19 שנה בבנק, כיהן לפני כן כמנהל סקטור התעשייה, ההיי-טק ושוק ההון. את כהן יחליף שי ששון, שכיהן לפני כן כמנהל עסקים ת"א. בעקבות מינויו של ששון, יתרחש גם סבב מינויים בקרב מרכזי העסקים: מי שיחליף את ששון הוא אילן פרץ, שהיה מנהל מרכז העסקים בחיפה. אלי כהן, שהיה מנהל מרכז העסקים בצפון, ינהל את מרכז העסקים בחיפה, ואילו אודי המאירי ימונה למנהל מרכז העסקים בצפון.

במקביל לשינויים הרבים הצפויים בחטיבה העסקית, ייתכן שבקרוב צפוי שינוי מהותי, והוא שראש החטיבה העסקית יתחלף. גל נחשב לאחד המועמדים המובילים לתפקיד מנכ"ל מזרחי טפחות, במקום אלי יונס שהודיע לאחרונה על פרישתו. בשבוע שעבר מונתה ועדת איתור לתפקיד המנכ"ל, וע"פ הערכות בתוך כחודש צפויה הוועדה להודיע על החלטתה.