"השוק לא הבין את ההודעה של מזור - היא תתקדם יפה"

החברה הודיעה כי הגישה בקשה להירשם למסחר בנאסד"ק במחיר השוק ■ גורם המכיר את החברה: החברה תחל לקבל סיקור מקצועי בוול סטריט, ויצטרפו אליה גופים זרים להשקעה

מזור רובוטיקה דיווחה היום (א') לבורסה כי הגישה שלשום נוסח פומבי לקראת הנפקה בבורסת הנאסד"ק, וזאת באמצעות תעודות סחירות (ADR) ביחס של 1:2. בדיווח מדגישה החברה כי הרישום למסחר בוול סטריט אינו כולל גיוס הון, והוא יבוצע באמצעות Bank of New York Mellon, המשמש כנאמן וכמנפיק התעודות.

על פי הערכות בשוק, הבקשה לרישום למסחר תצא אל הפועל תוך שבועות עד חודשים ספורים.

מניית החברה פתחה את יום המסחר בעליות שערים נאות, אשר התחלפו במגמה שלילית לאחר שהתברר כי החברה מכוונת לרישום למסחר בניו יורק במחיר השוק - 5 דולרים למניה.

"גלובס" שוחח עם 2 גורמים בשוק, המכירים את החברה, וחזר עם תובנות. יודגש כי הגורמים לא הזדהו, שכן נכון להיום אין אנליסט בשוק הישראלי אשר מסקר את החברה באופן פומבי.

גורם אחד, היושב בגוף מוסדי גדול, ציין כי "התנהלות המסחר הבוקר מדגישה את העובדה כי השוק לא הפנים את ההודעה. אומנם נרשמת אכזבה לכאורה מהמחיר אליו מכוונת החברה, אולם יש לזכור כי מניית החברה זינקה ביותר מ-100% מתחילת השנה, ולכן אפשר להבין כי ההנהלה מאמינה שהשווי אליו הגיעה החברה 'אמיתי'".

גורם נוסף ציין כי "בשוק הישראלי לא יודעים איך 'לאכול את החיה' שקרויה מזור, ואני בהחלט מאמין שבשוק האמריקאי מניית החברה תוכל להתקדם יפה. בנוסף לעובדה כי היא תחל לקבל סיקור מקצועי, גורמים זרים, מלבד אלה שכבר משקיעים בחברה, יצטרפו. עוד יש לזכור כי החברה בוחרת להירשם בנאסד"ק ללא צורך גיוס - וזהו עוד איתות לעוצמה".