"זינגה שווה 5 דולרים - 45% מעל הערך הנוכחי שלה כיום"

מנכ"ל מוריס גרופ המתמחה בהשקעה במניות טכנולוגיה ומדיה חברתית: "החברה צפויה להגדיל את מספר המשתמשים לאחר שתשיק משחקים למבוגרים ולסלולר"

"זינגה תעלה במהלך 2013 למחיר של 5 דולר למניה, מחיר מניה המהווה אפסייד של כ-45% על מחיר השוק הנוכחי", כך מעריף ג'וזף גריקורן, מנכ"ל ומייסד מוריס גרופ, המתמחה בהשקעות במניות טכנולוגיה ורשתות חברתיות וגם השקעה במניות של חברות פרטיות שטרם הונפקו.

גרינקורן מעריך כי החברה תיהנה בחודשים הקרובים ממספר מנועי צמיחה אשר יובילו אותה להשאת ערך למשקיעים. מנוע הצמיחה הראשון של זינגה, על פי גרינקורן הוא המעבר שלה ממשחקים המותאמים למחשבים אישיים למשחקים המותאמים לשוק המובייל.

זינגה, שהתבססה בתחילה על משחקים המתאימים למשתמשי הרשתות החברתיות, עוברת יחד איתן אל פלטפורמת הסלולר והמובייל שהיא כיום משמשת קטר הצמיחה לחברות תוכנה בעולם. השיפור בתחום המובייל שכולל פיתוח של משחקים חדשים המתאימים למערכות אנדרואיד ן-IOS צפוי להוביל לגידול חד במספר השחקנים במשחקי זינגה הקיימים ואבעת המשחקים החדשים שצפויים להיות מושקים על ידי החברה - The Ville, Empires & Allies, Zynga City on Tencent ו-Dream Zoo.

מנוע צמיחה שני שיוביל את זינגה לדעת גרינקורן לשיפור בתוצאות הוא תעשיית ההימורים. זינגה התמקדה עד היום במשחקים המיועדים בעיקר לקהל צעיר של בני נוער. כיום, זינגה מתמקדת בפיתוח משחקי הימורים מכוונים שיקפיצו את החברה שלב אחד קדימה בחשיפה לתעשיית ההימורים המכוונים העולמית.

זינגה צפויה תהיה לפתח משחקי קזינו חדשים ואטרקטיביים שצפויים להיות כמו פיתוחים קודמים שלה מושכי לקוחות. פרט לתשלומי הלקוחות אשר מהווים את השחקנים ה"כבדים", המשחקים של זינגה מהווים מוקד משיכה לזמן שימוש ארוך באפליקציות ודפדפנים ולכן הערך שלהם לחברות פרסום מקוון הוא כה גדול.

השבוע, דיווחה קרן הגידור יאנה המנהלת השקעות בכ-4 מיליארד דולר ברחבי העולם כי היא ביצעה רכישות גדולות של 24.6 מיליון מניות של חברת זינגה ו-21.9 מיליון מניות של חברת הקופונים גרופון. הפוזיציה של הקרן במניות זינגה נאמדת בכ-81 מיליון דולר בזינגה.