על איזו מניה ישראלית ממליץ האסטרטג המדויק בוול סטריט?

טום לי, אסטרטג המניות של בנק ההשקעות JP מורגן ידוע כאחד האסטרטגים עם התחזיות המדויקות ביותר בשוק ■ לי פרסם מזכר ללקוחות עם רשימת המניות המומלצות לטווח הקצר של 3-6 חודשים

טום לי, אסטרטג המניות של בנק ההשקעות JP מורגן, ידוע כאחד האסטרטגים עם התחזיות וההמלצות המדויקות ביותר בוול סטריט. במזכר שפרסם לפני מספר ימים ללקוחות הבנק, לי ציין רשימה של מניות שלהערכתו יציגו ביצועים טובים בטווח קצר של 3-6 חודשים.

לי, שהצליח לחזות מספר פעמים את כיוון השווקים ואת מחירי היעד של המניות, מעריך כי הסנטימנט החיובי בשווקים יימשך עד לסוף הרבעון השני של השנה. הרשימה של האסטרטג הנודע מורכבת מחברות בתחום הביוטק, השבבים, הקמעונאות ועוד. ברשימת הזהב מככבת גם טבע הישראלית.

השוק שורי יותר מכפי שצפינו ויישאר כך ב-2013", כתב לי, שציין מה שהשתבש בתחזית שמסר לפני חודש וחצי בלבד: "ראשית, נתוני המאקרו, למרות שהורעו מעט, לא היו כה מאכזבים כפי שציפינו שיהיו; ושנית, השוק צלח איתותים של מכירות מנוגדות בהצלחה, ללא תיקון".

1. טקסס אינסטרומנטס - תחום: שבבים. מחיר יעד: 37 דולר. תשואת דיבידנד: 2.4%. דבר האנליסטים: החברה שומרת על מעמדה כמובילה עולמית לייצור של שבבי מוליכים למחצה למגוון רחב של תעשיות.

2. Staples - תחום: מוצרים משרדיים. מחיר יעד: 14 דולר. תשואת דיבידנד: 3.3%. דבר האנליסטים: החברה שכרה מנהל חדש שיסייע לה להתמודד עם חטיבת המכירות באינטרנט.

3. בואינג - תחום: ייצור מטוסים. מחיר יעד: 98 דולר. תשואת דיבידנד: 2.1%. דבר האנליסטים: החברה הודיעה כי תגביר את קצב ייצור מטוסי הדרימליינר.

4. Wells Fargo - תחום: בנקאות. מחיר יעד: 41 דולר. תשואת דיבידנד: 2.6%.

5. Analog Devices - (סימול: ADI) תחום: ייצור שבבים. מחיר יעד: 51 דולר. תשואת דיבידנד: 2.6%. דבר האנליסטים: הכנסות החברה גדלו ב-6% ברבעון הראשון.

6.פייזר - תחום: פארמה. מחיר יעד: 33 דולר. תשואת דיבידנד: 3%. דבר האנליסטים: החברה התחילה למכור את הויאגרה גם באינטרנט במטרה להגדיל את הרווחים.

7. אפל - תחום: טכנולוגיה. מחיר יעד: 545 דולר. תשואת דיבידנד: 2.4%.

8. טבע - תחום: פארמה. מחיר יעד: 48 דולר. תשואת דיבידנד: 2.6%. דבר האנליסטים: החברה חתמה על הסכם חדש לשווק תרופות פסיכיאטריות בארה"ב.

9. Domtar (סימול: UFC) , תחום: מוצרי נייר. מחיר יעד: 95 דולר. תשואת דיבידנד: 2.3%. דבר האנליסטים: החברה הגדילה לאחרונה את הדיבידנד שהיא מחלקת ב-22%.

10. Gilead - תחום: ביוטק. מחיר יעד: 75 דולר. תשואת דיבידנד: 0%.