חתול שחור בין נתן זהבי לאורלי וגיא; זהבי התנצל

נתן זהבי התנצל בפני אורלי וילנאי וגיא מרוז, לאחר שהוטעה ע"י מאזין שאמר בשידור כי השניים ערכו תחקיר על סטף ורטהיימר, אותו למעשה לא ערכו מעולם ■ מרוז: "אנחנו לא מצליחים להבין למה לפחות פעם בחודש הוא מכפיש אותנו"

נתן זהבי התנצל בפני העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז, לאחר שהוטעה על-ידי מאזין שאמר בשידור כי השניים ערכו תחקיר על סטף ורטהיימר, אותו למעשה לא ערכו מעולם.

זהבי אמר ביום רביעי בשידור בתוכניתו "זהבי עצבני" ברדיו ללא הפסקה, לאור הדברים שאמר אותו מאזין, כי השניים פרסמו התנצלות בפני ועידת התביעות בעבר, והעלה את חמתו של זוג העיתונאים, שטוען כי אין זו הפעם הראשונה שזהבי תוקף אותם בשידור.

לאחר השידור התקשר עו"ד אילן בומבך, מטעמם של השניים, להנהלת התחנה והבהיר כי הדברים לא נכונים.

"אחד הדברים השנואים עליי בתוכנית זה שישנם מאזינים שמטעים אותי", אמר זהבי בשידור בו התנצל ביום ראשון. "אני מתנצל מכל הלב, כי אני לא אוהב שמלכלכים עליי ועל אחרים בלי סיבה", אמר זהבי בשידור.

באשר לאמירתו על ההתנצלות כלפי ועדת התביעות, לא חזר בו זהבי ותלה את הדברים בכותרת שקרא ב"עין השביעית". לדבריו בשידור, "אתם צריכים ללמוד לקבל ביקורת, במיוחד אתה, מר גיא מרוז, כי תחת שבט לשונך ועטך השנונה הן בעיתון 'מעריב', הן כשעבדת אצל הצדיק גאידמק ברדיו, לא חסכת שבטך כלפי כמעט כל דבר שזז. לפעמים בצדק ולפעמים לא בטוח שבצדק".

גיא מרוז מסר בתגובה לדברים: "אנחנו נורא מחבבים את נתן זהבי, והצטערנו מאוד כשהוא חלה. אנחנו לא מצליחים להבין למה לפחות פעם בחודש הוא מכפיש אותנו".

זהבי מסר: "אין תגובה".