העלות הכוללת של אירועי הפרידה מהנגיד פישר: כ-250 אלף ש'

בנק ישראל מתכנן בעתיד שני אירועי פרידה מהנגיד פישר: כנס פרידה בו ישתתפו אישים מכל העולם ועלותו מעורכת בכ-160 אלף שקל ואירוע של קבלת פנים שעלותו מוערכת בכ-90 אלף שקל

בנק ישראל הודיע היום (ו') כי יקיים כנס פרידה נוסף מהנגיד היוצא פרופ' סטנלי פישר. האירוע יתקיים ב-18 ליוני ועלותו מוערכת בכ-160 אלף שקל. בכנס ישתתפו נגידים מכל העולם והוא יוקדש לדיון על השינויים בתפקידי הבנקים המרכזיים בעולם בעקבות המשבר הפיננסי העולמי, וכן יבחן את הממשל התאגידי בבנק ישראל במלאת שנה וחצי לתחילת פעילותן של הוועדה המוניטרית והמועצה המינהלית.

בין היתר, בכנס ישתתף נגיד הבנק האירופי המרכזי, מריו דרגי, שידבר על התפתחויות במדיניות המוניטרית ומגבלותיה. כמו כן, ישתתפו נגיד הבנק המרכזי של צ'ילה, רודריגו ורגרה; נגיד הבנק המרכזי של אירלנד, פטריק הונוהן. דוברים נוספים בכנס יהיו פרופ' יעקב פרנקל, לארי סאמרס מאוניברסיטת הרווארד, לשעבר שר האוצר של ארה"ב ובכירים נוספים.

עלותו הכוללת של הכנס מסתכמת בכ- 160 אלף שקל, כולל הוצאות האירוח של חלק מהמשתתפים מחו"ל, אך בנוסף לאירוע זה בנק ישראל ישראל הודיע כי יקיים אירוע נוסף של קבלת פנים אליו יוזמנו כ-280 איש בהשתתפות נשיא המדינה, ראש הממשלה, שרים, ראשי המערכת הבנקאית ובכירים נוספים במשק. עלות קבלת הפנים מוערכת ב-90 אלף שקל.