ביהמ"ש: בקרוב יותר לפרסום שם החשוד ברצח בבר-נוער

ביהמ"ש האריך ביומיים את מעצרו של איש הקהילה הגאה שחשוד בעבירות שהובילו לרצח במועדון הבר-נוער בת"א באוגוסט 2009 ■ השופט עידו דוריאן מתח ביקורת על המשטרה שממשיכה להשאיר את הפרשה תחת צו איסור פרסום גורף

בית משפט השלום בתל-אביב האריך היום (א') ביומיים את מעצרו של איש הקהילה הגאה שחשוד בביצוע עבירות שהובילו לרצח במועדון הבר-נוער בתל-אביב באוגוסט 2009.

בהחלטתו על הארכת המעצר העביר השופט עידו דוריאן ביקורת על כך שהמשטרה ממשיכה להשאיר את הפרשה תחת צו איסור פרסום גורף, בשעה שפרטים רבים אודותיה כבר נחשפו ברשת האינטרנט. השופט ציין כי בכוונתו להתיר את פרסום שמו של החשוד בקרוב, וכן שבכוונתו להתיר פרסום של פרטים נוספים מהפרשה.

בשבוע שעבר, בתום חקירה ממושכת ויקרה שנמשכה שנים, עצרה המשטרה 3 אנשים החשודים בביצוע הרצח במועדון הבר-נוער ברחוב נחמני בתל-אביב באוגוסט 2009, שבו מצאו את מותם ניר כץ וליז טרובישי ז"ל, ונפצעו 11 נוספים, רובם קטינים.

השלושה חשודים גם בביצוע עבירות רבות נוספות שאינן קשורות לרצח, כגון נשיאת אמל"ח, החזקת סמים, הצתות והתפרצות.

למחרת, נעצר גם איש הקהילה הגאה (שהוגדר "בכיר בקהילה"). האיש אינו חשוד במעורבות ברצח, אך חשוד כי עבירות שעשה קודם לכן קשורות במעשה הרצח. עוד חושדת המשטרה כי האיש היה נתון לאיומים וידע כי יש מי שמבקשים לנקום בו, אך לא הודיע על כך למשטרה.