BBVA ימשיך להיות הספונסר של הליגה הספרדית תמורת 72 מיליון אירו

הבנק האריך את הסכם החסות עם הליגה בשלוש שנים נוספות, במסגרתו היא תמשיך להיקרא "ליגה BBVA"

הבנק הספרדי ‏BBVA‏ ימשיך להיות נותן החסות הראשי של הליגה הספרדית בכדורגל לשלוש עונות נוספות, עד יוני 2016. נציגי הבנק חתמו על הסכם מול הנהלת הליגה הספרדית, במסגרתו תמשיך ה"לה ליגה" להיקרא בשם המסחרי "ליגה ‏BBVA‏", תמורת סכום כולל של 72 מיליון אירו (24 מיליון אירו לעונה).

‏‏BBVA‏ החלה לשתף פעולה עם מינהלת הליגה הספרדית ב-2006, אז עדיין כנותנת חסות לליגה השנייה. כחלק מאסטרטגיה לפרסום באמצעות עולם הספורט, העמיק הבנק ב-2008 את הקשר עם הכדורגל הספרדי והפך באותה שנה לנותן החסות הראשי של הליגה הבכירה.

‏ב-2010 חתם הבנק הספרדי על הסכם חסות עם ליגת ה-‏NBA‏ המוערך ב-100 מיליון דולר, במסגרתו הפך לבנק הרשמי של ליגת הכדורסל הטובה בעולם, וב-2012 חתם על הסכם חסות גדול גם הקבוצה הארגנטינית בוקה ג'וניורס.

‏הבנק גם מחזיק בשני חוזי פרסום גדולים עם שניים מהכדורגלנים המובילים של נבחרת ספרד - אנדרס אינייסטה (ברצלונה) ואיקר קסיאס (ריאל מדריד), שמשמשים כפרזנטורים שלו.

יש לציין כי ‏BBVA‏, שהוא הבנק השני בגודלו בספרד מבחינת שווקי השוק שלו, לא הצליח לברוח מהמשבר הכלכלי הגדול של המדינה, התפוצצות בועת המשכנתאות והאבטלה ההמונית. במהלך 2011 ו-2012 הוא קיבל חבילות חילוץ בנתח כולל של 22 מיליארד אירו, מתוך כספי החילוץ שהעניק האיחוד האירופי לספרד.