yes: כ-55 אלף לקוחות הצטרפו לשירותים החדשים

זאת כשבועיים לאחר ההשקה של שירותי התוכן החדשים של yes - ה-MultiRoom וממשק המשתמש החדש ■ מדווחת גם על זינוק של כ-20% במנויי ה-VOD

כשבועיים לאחר ההשקה, מעל ל-55 אלף בתי-אב בישראל הצטרפו לשירותי התוכן החדשים של yes - ה-MultiRoom וממשק המשתמש החדש - כך נודע ל"גלובס". בחברת yes אישרו את הנתונים.

נכון לסוף הרבעון הראשון של השנה, לחברת yes שבניהולו של רון אילון, אשר נמנית עם קבוצת בזק, יש כ-578 אלף מנויים. כ-200 אלף מתוך סך הלקוחות מנויים על שירותי ה-VOD, ורוב המצטרפים לשירותים החדשים הם מתוך ה-200 אלף האלה.

לקוחות המנויים ל-VOD של yes יקבלו את המולטי-רום ללא עלות, בתנאי שהממירים יהיו עם חיבור לאינטרנט.

עלות שירותי ה-VOD ב-yes הינה כ-15.16 שקל בחודש. לקוח שכבר מנוי ל-VOD זכאי לקבל את המולטי-רום ללא עלות וללא התחייבות. לקוחות שאינם מנויים ל-VOD ישלמו עבור 3 השירותים - ה-VOD, המולטי-רום, וסטרימר נוסף שמסנכרן את המידע מהמחשב לטלוויזיה - 15.16 שקל בחודש.

אי-לכך ובהתאם למהלך הזה, ב-yes רשמו בשבועיים האחרונים זינוק של יותר מ-20% במצטרפים לשירות ה-VOD בקרב לקוחות חדשים ולקוחות קיימים, ביחס לתקופה שלפני עליית הקמפיין בתחילת יוני.

בנוסף, בחברה הוגדרה אוכלוסיית המאמצים המוקדמים (early adopters) של השירותים, ולפי הנתונים שנחשפים ב"גלובס", קצב האימוץ בה הינו יותר מכפול מהצפי ועומד כעת על 240% מיעד המצבת החודשי.

לקוחות בעלי ממירים ישנים שרוצים את שירות המולטי-רום יידרשו לשדרג בתשלום את הממירים שיש להם כיום לממירים מתקדמים יותר התומכים גם בשירותי ה-VOD, בעלות של 99 שקל.

המולטי-רום הוא ממיר המאפשר ללקוחות yes לצפות בהקלטות מכל ממיר בבית, ואף להמשיך צפייה בהקלטה בין הממירים. לקוחות השירות, בעלי ממיר מקליט ‏HD‏ מסוג ‏yesMaxTotal‏ ולפחות ממיר ‏HD‏ נוסף, יוכלו לצפות בכל ההקלטות מהממיר המקליט - בכל אחד מממירי ה-‏HD‏ הנוספים.

בנוסף, ניתן יהיה לצפות גם בממיר המקליט בכל התכנים הנמצאים עליו או בכל אחד מהערוצים, ולצפות בכל תוכן אחר המוקלט על הממיר. כמו כן, ניתן יהיה להפסיק את הצפייה באמצעות ממיר אחד, ולהמשיך מאותה הנקודה בחדר השני.

הממשק החדש הוא גרסה חדשה לממירי ה-‏HD‏ של החברה, שלוקח לדבריה השראה מעולמות מכשירי הטלפונים החכמים והטאבלטים, ומיישמם לטובת ממשק טלוויזיוני נוח. בין רכיבי הממשק: וידיאו במסך מלא, תפריטים חצי שקופים על גבי הווידיאו, הצגת תכנים באופן ויזואלי - ניווט באמצעות התמונות של תכני ה-VOD ותפריטים בממשק אופקי ודינמי.

לפי דוחות החברה-האם בזק, yes סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם ירידה של 3.1% בהכנסות ל-404 מיליון שקל, אך הצליחה לצמצם את ההפסד הנקי הרבעוני ב-4.7%, ל-61 מיליון שקל.