הישג לגופי השידור הישראליים בתחרות פרומקס: הוט מובילה

הוט זכתה בשני פסלוני זהב ובפסלון ברונזה בתחרות הפרומואים הבינל' ■ ערוץ 10 זכה בשני פרסי ברונזה ■ קשת רשמה 3 זכיות, רשת זכייה אחת, ו-yes זכייה אחת

שורה של זכיות לגופי השידור הישראליים בתחרות הפרומואים הבינלאומית, "פרומקס", שנערכה בחמישי בלילה (שעון ישראל) בלוס אנג'לס. חברת הכבלים הוט זכתה בשני פסלוני זהב בתחרות - האחד על פרומו לקידום שירות ה-VOD של החברה, והאחר על קידום תוכנית הילדים "בובו וזץ".

הוט זכתה גם במקום השלישי בקטגוריית קידום שירותי תוכן על הפרומו לשירות ה-Start Over. את הפרומואים של הוט הפיק בית הפוסט "שורטקאט פלייגראונד", ובין שופטי התחרות היו אופיר רבינוביץ', המפיק הראשי; ושרון קורן, מנהלת מחלקת הפרומו של הוט.

ערוץ 10, שזכה למועמדויות רבות, זכה בשני פרסים - פסלון ברונזה בקטגורייה היוקרתית של "הפרס המיוחד", על הקדימון לתוכנית הסאטירה "בובה של מדינה". ערוץ 10 זכה גם בפסלון ברונזה בקטגוריית האירוע החי בעבור הפרומו עם נבחרת החדשות לקראת הבחירות. בראש מחלקת הפרומו של הערוץ עומדים יניב אמודאי וורד איוניר.

3 מתוך 4 המועמדויות של זכיינית ערוץ 2 קשת גרפו פרסים בתחרות. הזכיינית זכתה בפסלונים על קדימונים לתוכניותיה "ארץ נהדרת" (זהב), "עובדה" (כסף) ו"מאסטר שף" (כסף). בראש מחלקת הפרומו של קשת עומד ירון גת, שזכה בפרסים רבים בתחרות בעבר.

רשת זכתה בפסלון כסף על העיצוב והבימוי של פרומו תוכנית הכשרונות "The Voice". בראש מחלקת הפרומו של הזכיינית עומד קובי אופנקרו.

גם חברת הלוויין yes רשמה זכייה אחת: אפליקציית ה-second screen "חי פון - המשחק של לה לה לנד", עבור "לה לה לנד 2", זכתה במדליית הכסף בקטגוריית חדשנות טכנולוגית.