בן-צבי לפרילנסרים ב"מעריב": חובות חודש יוני ישולמו ביולי

כתב לפרילנסרים: "בתחילת חודש יולי אמורים להיכנס כספים לחשבון החברה. בכפוף לסכום שייכנס וליכולות התשלום, ישולם מכספים אלה חובות חודש יוני"

הבעלים של "מעריב" מנסה להרגיע חלק מהרוחות במסדרונות העיתון: יממה לאחר שעשרות פרילנסרים המועסקים ב"מעריב" הפגינו בגין עיכוב בתשלום השכר שלהם, הודיע היום (ג') שלמה בן-צבי, מו"ל העיתון והעורך הראשי, כי בכוונתו לשלם את החובות בחודש הבא.

"בהמשך לשיחות שנערכו בעניין תשלום החוב לפרילנסרים לחודש יוני, בתחילת חודש יולי אמורים להיכנס כספים לחשבון החברה. בכפוף לסכום שייכנס וליכולות התשלום, ישולם מכספים אלה חוב חודש יוני", כתב בן-צבי במכתב לפרילנסרים המועסקים בעיתון, והוסיף: "התנצלותנו הכנה על העיכוב בתשלום".

מכתב זה מגיע לאחר שאתמול (ב') קיבלו הפרילנסרים הבטחה ממנהל מערכת העיתון, אסף גלבוע, כי יקבלו את תשלום החוב עד תחילת יולי.

יש לציין כי לפני כשבוע הכריז ארגון העיתונאים על סכסוך עבודה ב"מעריב", מה שיאפשר לוועד העיתונאים בעיתון לפתוח בעיצומים ואף בשביתה כבר ביום שני הבא. זאת, על רקע תוכניות לפיטורי עובדים, העברת מחלקות ואגפים לירושלים וכאמור אי-תשלום משכורות לפרילנסרים.