לקראת ההשקעה במיזם הסיבים של חח"י רפק תגייס 72 מ' ש' באג"ח

החברה ביקשה לגייס כ-60 מיליון שקל, וקיבלה ביקושים בכ-58 מיליון שקל בשלב המוסדי ■ היום צפוי להתקיים השלב הציבורי של ההנפקה, והחברה צפויה להשלים בסך הכל גיוס בהיקף כולל של כ-72 מיליון שקל

לקראת ההשקעה במיזם תשתיות הסיבים האופטיים של חברת חשמל ולקראת הרחבת פעילותה של RRSAT, השלימה חברת רפק, בניהולו של רוני אורן, בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקה של איגרות חוב.

החברה קיבלה ביקושים של כ-58 מיליון שקל מגופים מובילים במשק ובפיזור רחב. מדובר בביקושי יתר, בהשוואה לסכום של כ-60 מיליון שקל, שביקשה החברה לגייס בסה"כ על פי תכניתה המקורית. היום צפוי להתקיים השלב הציבורי של ההנפקה, והחברה צפויה להשלים בסך הכל גיוס בהיקף כולל של כ-72 מיליון שקל.

החברה מסרה כי ביצעה את הגיוס באמצעות הנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה ד). איגרות החוב המונפקות הן אג"ח "סטרייט", צמודות למדד, והעומדות לפירעון במהלך השנים 2015-2019 ב-5 תשלומים שנתיים שווים.

המח"מ של איגרות החוב עומד על כ-3.9 שנים, והריבית שנקבעה במכרז המוסדי היא 6.39%. איגרות החוב מובטחות בשעבוד חלקי באחזקתה של רפק (39%) בחברת RRSAT הנסחרת בארה"ב ועוסקת בהפצת שרותי תקשורת לכ-630 ערוצי טלוויזיה ורדיו בינלאומיים, באמצעות רשת לווינים וסיבים אופטיים. יצוין, כי הכנסות החברה בשנת 2012 הסתכמו בכ- 112 מיליון דולר, והרווח הנקי בכ-8.2 מיליון דולר.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות רוסאריו קפיטל, פועלים אי.בי.איי, לידר חיתום ואקסלנס נשואה חיתום.