חודשיים לפני הוצאת ספרו האחרון, פרסם ה
סופר עוזי וייל בקשה יוצאת דופן: הוא הציע לקוראיו ברשת לקנות ממנו ישירות מהדורה מוקדמת של הספר, מראש, בתהליך שנקרא "מימון המון" (Crowd Funding), ובכך לתמוך בו ולאפשר לו את הזמן הנחוץ לסיום הכתיבה. הוא העלה פוסט ב
פייסבוק, שהפך בתוך רגע לוויראלי, במטרה לעקוף את
הוצאות הספרים הדורסניות ואת השיטה שמבטיחה, לדבריו, "ספר שני בשקל ושלישי עם גלידה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.