AIG תבטח חברות מהתקפות סייבר ופריצות אבטחת מידע

פוליסת CyberEdge מספקת מענה לתביעות של צדי ג' בגין אירועים מכוסים; תשלום הוצאות למבוטח בגין אירועים מכוסים כגון הוצאות משפטיות, הוצאות בגין מומחי סייבר, יועצי תקשורת ויחסי ציבור, הוצאות דיווח ללקוחות במקרה של הפרת פרטיות ועוד

"על-פי מחקר של ארגון מנהלי הסיכונים האירופי (AIRMIC), סכנות הסייבר הן אחת מהדאגות העיקריות של מנהלי סיכונים בארגונים, לצד פגיעה במוניטין, שרשרת אספקה והמשכיות עסקית". כך אומרים ב-AIG ישראל תוך שהם מוסיפים כי "מדובר בנזק ממוצע של עד 400,000 שקל לארגון קטן, וש-75% מהפריצות בארה"ב היו לעסקים עם פחות מ-100 עובדים".

על רקע אמירות אלו של קבוצת הביטוח הבינלאומית הענקית, היא משיקה עתה בישראל את פוליסת CyberEdge, שנועדה לספק כיסוי ביטוחי לנזקים מהתקפות סייבר ומפריצות אבטחת מידע. מדובר בפיתרון ביטוחי שמציעה עתה החברה גם לארגונים שאינם גדולים, כנגד התממשות סיכוני סייבר.

ב-AIG מציינים כי הפוליסה מספקת מענה לתביעות של צדי ג' בגין אירועים מכוסים; תשלום הוצאות למבוטח (צד א') בגין אירועים מכוסים, כגון: הוצאות משפטיות, הוצאות בגין מומחי סייבר, יועצי תקשורת ויחסי ציבור, הוצאות דיווח ללקוחות במקרה של הפרת פרטיות ועוד; כיסוי אובדן הכנסות למבוטח בגין אירוע מכוסה מתמשך; פיצוי בגין כספים ששולמו בעקבות סחיטה ואיום לגרימת נזק למאגרי המידע ופרסום מידע אישי; וקנסות רגולטורים ברי ביטוח.