פסטיבל MAD MUSIC: כ-50 להקות ויוצרים נבחרו להופיע

לפסטיבל MAD MUSIC של "גלובס" יגיעו אורחים בכירים מתעשיית המוזיקה העולמית, ובהם מלקולם היינס, ממארגני פסטיבלי המוזיקה הגדולים בעולם

50 להקות אינדי ויוצרי מוזיקה עצמאית נבחרו להופיע בפסטיבל MAD MUSIC במסגרת ועידת MAD לשיווק, דיגיטל ומוזיקה 2013 של "גלובס" וחברת אורנג'. לפסטיבל יגיעו אורחים בכירים מתעשיית המוזיקה העולמית, אשר יבקרו בהופעות במטרה לבחור את הטובים ביותר בניסיון לקדמם בתעשיית המוזיקה העולמית.

בין אלה שיגיעו ניתן למצוא את מלקולם היינס, אחד ממארגני האירועים הגדולים בעולם. היינס הקדיש את חייו לקידום כמה מהמופעים הטובים בעולם בעיר הולדתו בריסטול ובכמה פסטיבלים בבריטניה. מלקום עובד עם פסטיבל Glastonbury מ-1990, בו החל את דרכו בארגון מופעים לפסטיבל שנקרא אז "ג'אז - הבמה העולמית".

מלקום מנהל משנת 2000 את הפקת הפרמיירות של כל הסרטים החדשים ומרוצי המכוניות בבריטניה (כולל Gumball Rally 3,000 מלונדון ללוס אנג'לס). יחד עם שותפתו סלי גמבל הוא יצר ב-2005 את מופע הקברט והקוקטיילים The World Famous Pussy Parlure הייחודי והמצליח.

פסטיבל המוזיקה העצמאית MAD MUSIC יערך זו הפעם השנייה ונועד לחשוף את יוצרי המוזיקה העצמאית המובילים בישראל למומחים הפועלים בעולם המסחרי. בנוסף נועד הפסטיבל ליצור את הבסיס לשילוב יוצרים מובילים של מוזיקה עצמאית בעולם השיווק הפרסום והניו-מדיה בישראל.

במסגרת הפסטיבל יופיעו עשרות יוצרים מובילים במועדונים נבחרים בסיטי של תל-אביב. כ-50 להקות יופיעו במועדונים הבאים: אברקסס, צוזאמן, OCD, סנדרה ומילר, ננוצ'קה, ברקפסט קלאב, רדיו EPGB, שסק, רוטשילד 12 ולבונטין 7. במועדון האוזן בר תהיה הקרנת סרטי אינדי.

ההופעות יתקיימו במקביל וייפתחו לקהל הרחב החל מהשעה 19:30.

לפרטים ולהרשמה:

http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=5977&leadid=519