אינסוליין קיבלה אישור למתן שיפוי ביטוחי - המניה מזנקת 15%

אינסוליין, המפתחת מוצרים לטיפול בסוכרת, הודיעה כי קיבלה מהמבטחת הגרמנית BARMER אישור למתן שיפוי ביטוחי עבור מוצר ה - InsuPad בגרמניה

חברת אינסוליין, העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיה ומוצרים לשיפור האפקטיביות של אינסולין המוזרק לחולי סוכרת הודיעה היום (ה') כי קיבלה מהמבטחת הגרמנית BARMER אישור למתן שיפוי ביטוחי עבור מוצר ה - InsuPad בגרמניה. בתגובה מניית אינסוליין מזנקת בחדות בבורסה בת"א.

"אנו שמחים להודיע היום על הישג יוצא דופן לחברת מכשור רפואי ישראלית - משמעות האישור שקיבלנו היא תרגום תועלת רפואית שהוצגה והוכחה במחקרים להצלחה כלכלית מסחרית", לדברי אילן כהן, יו"ר דירקטוריון אינסוליין.

"אנו משלימים מהלך נוסף לקראת מכירות בגרמניה כבר השנה", הצהיר רון נגר, מנכ"ל אינסוליין בתגובה להודעה. "אישור זה מאפשר לנו לקבל שיפוי ממבוטחים של BARMER על המוצר עוד לפני השלמת הליך הרישום של מוצר ה- InsuPad בקטלוג המוצרים הרפואיים בגרמניה, שיאפשר קבלת שיפוי גם מכלל המבטחים בגרמניה".

נזכיר, מוקדם יותר השנה אינסוליין הצליחה לגייס 4.6 מיליון שקל בהנפקת אופציות. ב-6 החודשים האחרונים הצליחה החברה לגייס סכום כולל של כ-14 מיליון שקל ושווי השוק שלה עומד על כ-191 מיליון שקל. החברה הודיעה בנוסף כי במקרה שתחתום על הסכם שיווק עם משווק אסטרטגי, יעמדו מכירותיה בשנת 2014 על קרוב ל-100 מיליון אירו, וימשיכו לעלות בשנת 2015.

עם זאת, לפני כחודשיים מניית החברה צנחה בכ-20% לאחר שדיווחה כי התבקשה על-ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה-FDA) להעביר מידע נוסף בקשר לאישור מוצר ה-InsuPatch שהיא מפתחת, מכיוון שה-FDA אינו יכול להשלים את בחינת הבקשה לאישור המוצר.