"הטבעות האולימפיות מוכרות יותר מקוקה-קולה"

ז'אק רוג, הנשיא היוצא של הוועד האולימפי הבינלאומי, טוען כי המותג האולימפי מזוהה על-ידי 97% מהאוכלוסייה; לפני לונדון 2012, זוהה על-ידי 92%

חמש הטבעות האולימפיות הפכו לסמל שמוכר על-ידי 97% מאוכלוסיית העולם, ולמעשה הן מותג גלובלי מוכר יותר כיום אפילו מחברת המשקאות קוקה-קולה. כך חשף שר הספורט והתרבות הבריטי יו רוברטסון, לאחר שיחה שערך בנושא עם נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) היוצא, ז'אק רוג.

למשחקים האולימפיים שנערכו בקיץ שעבר בלונדון היתה השפעה חיובית ביותר על הגברת הזיהוי של המותג האולימפי, כשלפני התחרויות הטבעות זוהו על-ידי 92% מהנשאלים בסקרים השונים שעסקו בנושא.

בתוך כך, אמר יו רוברטסון כי לאחר בדיקות שערך משרד התיירות הבריטי, התברר כי 871 אלף תיירים הגיעו במהלך החודשים יולי, אוגוסט וספטמבר 2012 מתוך שייכות כלשהי למשחקים לונדון 2012, מהם 685 אלף מחזיקי כרטיסים לתחרויות.