HTC הפסיקה במפתיע את עדכוני הגרסה לסמארטפון One s

עצומה אינטרנטית נגד חברת HTC קוראת להמשיך את עדכוני הגרסה למכשיר ■ מעל 4,440 גולשים כבר חתמו

לקוחותיה הנאמנים של HTC התבשרו בסוף השבוע, שהסמארטפון One S שרכשו רק לפני יותר משנה, לא יקבל יותר עדכוני גרסה. מדובר בבשורה מאכזבת מאוד, כי עדכוני גרסה ברוב המקרים משפרים את ביצועי הסוללה, תגובת המכשיר ומוסיפים יכולות חדשות.

בסוף חודש פברואר האחרון הודיעה HTC שעדכון לגרסת המעטפת שלה - Sense 5, היושבת על מערכת ההפעלה אנדרואיד, תגיע למספר דגמים שלה, בינהם One S. הגרסה הנוכחית של אותו מכשיר היא Sense 4. לקוחות החברה ישארו עם הגרסה הנוכחית של מכשירם וגם לא יקבלו עדכון לאנדרואיד ג'לי בין 4.2.2 ויצטרכו להסתפק בגרסה 4.1.1.

בהודעה שהוציאה החברה הטיוואנית נמסר, "אנחנו מאשרים שדגם ה-One S לא יקבל עדכוני גרסה נוספים וישאר עם הגרסאות הנוכחיות שלו. אנחנו מבינים שהחדשות האלו יאכזבו חלק מהצרכנים שלנו, אבל אנחנו אומרים להם שהם יכולים להרגיש בטוחים שהמוצר שלנו עוצב לספק חוויית מצלמה ואודיו מצויינת".

ההודעה הזו לא הרגיעה את לקוחות החברה ואחד מהם כבר התחיל בעצומה ברשת, הקוראת ל-HTC לשקול מחדש את ההחלטה שלה. מעל 4,440 אנשים כבר חתמו עליה.

העצומה של לקוחות HTC הן לא הצרות היחידות של החברה. HTC דיווחה בשבוע שעבר על ירידה של 83% ברווחים ברבעון השני של השנה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ירד ל-42 מיליון דולר, לעומת 250 מיליון דולר בתקופה המקבילה. הכנסות החברה ירדו ל-2.35 מיליארד דולר לעומת 2.42 מיליארד דולר.