מיקרוסופט ישראל מרעננת את אפליקציות ווינדוס פון 8

בשבועות האחרונים מיקרוסופט הוסיפה מספר רב של אפליקציות לחנות שלה בארץ: גלובס, גיק טיים, מיוזיקס של פלאפון, אתר זאפ, וואלה ויד 2 ■ בקרוב יגיעו: Waze, דומינוס פיצה, קופת חולים כללית ו-ynet

בשנה האחרונה מיקרוסופט ישראל ספגה ביקורת על קצב העבודה שלה בחנות האפליקציות לפלטפורמה הסלולרית שלה - ווינדוס פון 8. בשבועות האחרונים המצב השתפר, כאשר אפליקציות רבות החלו לעלות לחנות וחלק מהן נמצאות במצב בטא.

"גלובס" העלה בשבוע שעבר את האפליקציה הרשמית שלו, המאפשרת הצגה של כותרות על-גבי אריחים חיים. עוד בתחום הכלכלי, גם האפליקציה של אתר דה מרקר. פורטל וואלה מציע גם הוא אפליקציה לקריאת הידיעות מהמדורים השונים שלו. בקרוב גם תעלה האפליקציה של אתר ynet. בלוג חדשות המחשבים GeekTime (לשעבר ניוז גיק) מציע אפליקציה המאפשרת להתעדכן בידיעות שמופיעות באתר.

בתחום הפיננסים קיימת אפליקציה של ישראכרט ולמרות שלאומי קארד הבטיחה אפליקציה שלה מהיום הראשון להשקת הפלטפורמה בארץ, זו עדיין לא הגיעה לחנות.

בתחום המוזיקה, חברת פלאפון מציעה את שירות Musix המאפשר להאזין לספריית שירים בתשלום חודשי של אומנים ישראליים ולועזיים. לספריית השירים של המשתמש ניתן להאזין גם באתר האינטרנט של החברה במחשב. עוד אפליקציה בתחום המוזיקה היא RLiveRadio המציעה האזנה לתחנות רדיו מהארץ ומחו"ל.

אתר זאפ העלה גם הוא לאחרונה את אפליקציית השוואת המחירים שלו לחנות הווינדוס פון, לצד גרסה למערכת ההפעלה האחרונה של בלקברי. מעבר לזה, יש אפליקציה של אתר יד 2.

בעולם הניווט אפשר למצוא כרגע את אפליקציית טלמפ בגרסה הישנה שלה (לא זו שקיימת לאנדרואיד ולאייפון). האפליקציה מאפשרת שימוש בתשלום ללקוחות פלאפון, סלקום ואורנג'.

בקרוב אמורות להגיע לחנות הגרסה הפופולארית של אפליקציית ההזמנות של רשת דומינוס פיצה, לצד האפליקציה של קופת חולים כללית. מלבד זה, אפליקציית הניווט המצליחה Waze כבר מציעה למספר מוגבל של משתמשים לנסות את גרסת הבטא שלה, כאשר בעתיד הקרוב היא תחל לפעול בפלטפורמה של מיקרוסופט.