מאמינים בווידיאו: אתר ynet יפיק 4 תוכניות אינטרנטיות

ישקיע במהלך מאות אלפי שקלים ‏‏‏‏■ עורך ‏ynet‏, ערן טיפנברון: "האתר עובר שלב - מעיתון מקוון לאתר מולטימדיה, עם דגש על וידיאו אינטראקטיבי"

‏‎‎אתר ‏ynet‏ מבית "ידיעות אחרונות" ישקיע מאות אלפי שקלים ב-4 תוכניות אולפן אינטרנטיות חדשות, שמתוכננות לעלות בשבועות הקרובים.

התוכנית המרכזית היא רצועת אקטואליה יומית בשם "‏WTF‏", בהגשתו של העיתונאי ולשעבר מגיש תוכנית "הינשופים" בערוץ 8, רוגל אלפר. התוכנית תשודר מדי בוקר במשך כחצי שעה, ובמסגרתה יתעמתו שני מתמודדים על שורה של נושאים שעל סדר היום, כשבמהלך הדיון הם יקבלו נקודות לפי תשובותיהם.

‏תוכנית נוספת היא "הצלצול", שעשועון צהריים אינטרנטי בהגשת השחקנית ליטל רוזנצוויג, במסגרתו יצטרכו גולשי האתר לענות על שאלות דרך שיחת וידיאו סלולרית.

עוד צפויה לעלות ב-‏ynet‏ תוכנית סקס ויחסים לילית בשם "‏TMI‏", בהגשת שדרנית הרדיו שני נחשוני, שצפויה לארח מפורסמות ישראליות, בהן נטלי דדון, רוסלנה רודינה, קארין כהן, חן שילוני ואחרות.

‏עוד תוכנית שצפויה לעלות היא "החמישייה", שמיועדת לבני-נוער, ובמסגרתה ידברו על נושאים כמו רומנטיקה, טרנדים ברשת ועוד.

המהלך האחרון של ‏ynet‏ מצטרף למיני-סדרה שהפיק באחרונה האתר - "גולני - ריאליטי טירונות" - שעקבה במשך 10 פרקים בני 9 דקות כל אחד, אחר טירונים בגדוד 51 של גולני. התוכנית נמכרה באחרונה לערוץ 10 ונערכה כסרט בן שני חלקים, ששובץ ברצועת הפריים-טיים של הערוץ.

‏‏‏ערן טיפנברון, עורך ‏ynet‏, מסר בתגובה כי "האתר עובר שלב - מעיתון מקוון לאתר מולטימדיה, עם דגש על וידיאו אינטראקטיבי, ובכך מגדיל את מנעד התכנים שלו ואת הקהלים".