ליאורה עופר מכרה דירה בפרויקט הרברט סמואל ב-47 מ' ש'

מדובר בדירה בשטח 400 מ"ר בתוספת מרפסת בשטח כ-60 מ"ר בקומה ה-19 בבניין, האחרונה לפני קומות הפנטהואז ■ הרוכש: איש העסקים גבריאל תמן

איש העסקים גבריאל תמן רכש דירה בפרויקט הרברט סמואל של ליאורה עופר ב-47 מיליון שקל. מדובר בדירה בשטח 400 מ"ר בתוספת מרפסת בשטח כ-60 מ"ר בקומה ה-19 בבניין, קומה אחרונה לפני קומות הפנטהאוז. לדברי גורמים המעורים בעסקה, היא נסגרה בימים האחרונים כאשר הדירה נרכשה ברמת המעטפת והרוכש עוד יצטרך להשקיע סכום ניכר בעיצוב הפנים. המחיר ששילם תמן בעבור הדירה משקף שווי של כ-102 אלף שקל למ"ר.

בשיחה עם "גלובס" הבוקר אישר תמן את הפרטים ואמר כי רכש את הדירה לאחרונה וכי הוא מתכוון להשתמש בה כשהוא מגיע לביקור בישראל: "אני לא גר בארץ אבל מגיע פעם פעמיים בשנה. את הדירה רכשתי עכשיו ואשתמש בה למגורים בביקורים שלי בישראל. אני חושב שזו הייתה עסקה טובה. אני ציוני ואוהב את ישראל ושמח לקנות כאן דירה".

הפרויקט של חברת עופר השקעות ממוקם ברחוב הרברט סמואל 10, בין רחוב נחמיה לרחוב דניאל, קו ראשון לים. הפרויקט שנבנה בימים אלו כולל רק 40 דירות בבניין המתנשא לגובה 21 קומות. השטח הממוצע של הדירות בפרויקט עומד על כ-240 מ"ר זאת מבלי לקחת בחשבון איחודי דירות כמו שנעשה במקרה הנוכחי. בדומה למגדלי יוקרה אחרים, גם במגדל זה ניתן למצוא בריכת שחיה הממוקמת בקומה השלישית, חדר כושר וספא.

בחברת עופר השקעות, יזמית הפרויקט, סירבו להתייחס לידיעה.