להיכנס לבורסה? קבלו כמה מניות זולות במיוחד

אמיר אייל, רבקה אלגריסי ומיכל רביד התארחו בתוכנית "שיחת השוק" של גלובס TV - וסיפקו המלצות השקעה

אמיר אייל, יו"ר ובעלים של בית ההשקעות אינפיניטי, טוען כי "הרגולציה הרגה את שוק ההון" אך סבור שבסופו של דבר השוק "ישתחרר" ועליות השערים יפקדו את הבורסה. אייל השתתף בתוכנית "שיחת השוק" בגלובס TV ודיבר על מצב השווקים, יחד עם רבקה אלגריסי, מנכ"לית פעילים.

"אני חושב שהשוק פה, פשוט הרגו אותו, בעיקר רגולציה", אמר אייל. "אף אחד לא רוצה להיות חשוף לאיזה פרמטרים של הצלחה. הצלחה היום, לצערי הרב, לאו דווקא דבר טוב, חיובי. ישר מזמין עליך פוקוס של כל מיני גורמים ובטח אתה מרוויח יותר מדי, אז אף אחד לא רוצה את זה".

- וזה משפיע על המניות?

"חד-משמעית. הקפיץ הזה שדורכים עליו ודורכים עליו ודורכים עליו, הוא מתכווץ אבל בסוף הוא ישתחרר, כי יש פה חברות שמרוויחות עדיין יפה מאוד והשווי שלהן נמוך מאוד, לדוגמה חברות הסלולר שרמסו אותן לגמרי, בצדק רב, ירדו נניח מ-100 ל-20; אם הן יעלו מ-20 ל-40 זה 100%. יש פה הרבה פוטנציאל לעליות שערים, זה עניין של זמן והרבה מאוד סבלנות".

אלגריסי הוסיפה כי "אם מסתכלים על השוק הישראלי אז הוא השוק השלישי או הרביעי הכי טוב בעולם מתחילת השנה. יש את השוק היפני, האמריקאי וישראל. אין ספק שהקורולציה בין ארה"ב לשווקים המתעוררים וגם בישראל היא קצת התרופפה, אבל בהחלט הביצועים של השוק הישראלי יפים. לא הייתי מספידה את השוק הישראלי, יש לו פוטנציאל משמעותי".

צפו בתוכנית המלאה בסרטון המצורף, כולל ההמלצות החמות למניות של האנליסטית מיכל רביד מבית ההשקעות אקסלנס.