נהגת התלוננה: "איציק זוהר איים שיחתוך אותי ויגמור אותי"

"מעריב": בתלונה במשטרה טענה הנהגת כי זוהר אמר את הדברים לאחר שפגע עם מכוניתו במכוניתה בכיכר המדינה בת"א, והוסיף: "אני אחתוך לך את הפנים" ■ זוהר: "היא והחבר שלה ניסו להעליל עליי ולסחוט אותי רק בגלל שאני מפורסם"

כוכב הכדורגל לשעבר איציק זוהר שוב הסתבך: משטרת תל-אביב עשויה כבר בימים הקרובים לזמן את זוהר לחקירה בחשד כי איים על נהגת - כך מדווחים הבוקר (א') ב"מעריב".

זוהר מצידו טוען כי נפל קורבן לנסיון סחיטה מצד הנהגת והחבר שלה.

האירוע התרחש ביום חמישי בצהריים בכיכר המדינה בתל-אביב. לטענת זוהר, הוא ביקש לצאת עם הרכב שלו מחניה סמוכה, אלא שאז הגיעה מכונית מדגם BMW נהוגה בידי צעירה שלצידה יושב החבר שלה.

בשלב מסוים פרת ויכוח בין הנהגת לבין זוהר על השימוש בדרך. לטענת זהר, הנהגת חסמה עם מכוניתה את היציאה שלו מהחניה, ואילו בתלונה שהגישה הנהגת במשטרה נטען כי זוהר פגע עם מכוניתו במכוניתה וגרם לה לנזק.

במהלך העימות הוזעקה למקום ניידת משטרה, כשנהגת הרכב המעורב בתקרית חוסמת בינתיים את נתיב נסיעתו של זוהר ומונעת ממנו לצאת מהחניה.

לשוטרים סיפרה הנהגת כי זוהר איים עליה במלים: "אני אחתוך לך את הפנים". בעקבות כך הודיעו שוטרי הסיור לזוהר כי הוא מעוכב לחקירה.

זוהר התייחס אמש לאירוע בשיחה ארוכה ואמר, בין השאר, כי "היא והחבר שלה ניסו להעליל עליי ולסחוט אותי רק בגלל שאני מפורסם. לדעתי, כדי להגן על החבר שלה, אותה נהגת טענה שאיימתי עליה. ובכלל, אני זה שהתקשרתי למשטרה".