השיחה: קרמבו בשיא הקיץ

מי הגיעו לאירוע השנתי של "כנפיים של קרמבו"? ■ איפה נפגשו הנשים לבית ממרוד ואריסון? ■ וגם: מתי הפך פרופ' דן שכטמן למנצח לערב אחד?

מופע ההתרמה השנתי למען תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" נערך ברביעי באמפי-פארק רעננה. "כנפיים של קרמבו" הוקמה עבור ילדים עם צרכים מיוחדים, והיא תנועת נוער הקולטת ילדים בעלי נכויות, ונגישה במלואה עבורם. התנועה פועלת כיום באמצעות 22 סניפים מקריית-שמונה ועד באר-שבע. לקראת המופע השנה, הצליחה התנועה למכור כ-8,000 כרטיסים שהכניסו לקופתה כ-700 אלף שקל. הכסף ישמש לפתיחת סניפים נוספים עוד במהלך שנת הלימודים הקרובה. את פני האורחים במתחם ה-VIP במקום קיבלו יו"ר העמותה ניר ברונשטיין שהגיע עם ילדיו נועם ורועי, ומייסדת העמותה עדי אלטשולר.

אורנה ושי דהן, מופע ההתרמה למען תנועת הנוער
 אורנה ושי דהן, מופע ההתרמה למען תנועת הנוער

אורנה ושי דהן

השף שאול בן אדרת התנדב להכין עבור האורחים מנות קיץ קלילות. לאחר המינגלינג החל המופע בהנחייתו של אייל קיציס ובהשתתפות אמנים רבים ביניהם נינט טייב, תיסלם, אפרת גוש, מוש בן ארי, רד בנד, מרסדס בנד ומוניקה סקס. תרמו ונהנו: מנכ"ל שיכון ובינוי עופר קוטלר; מיכל הרצוג, יו"רית קרן ווהל ורעייתו של ח"כ יצחק הרצוג; ראש עיריית רעננה נחום חופרי; אמיר אביב, מנכ"ל פועלים שוקי הון; אורי להב, מנכ"ל סמל"ת יבואנית פיאט שתרמה רכב שהוגרל בין באי האירוע, יחד עם רעייתו נועה להב; ציפה כרמון; אסי שמלצר; שי ואורנה דהן; אביב רייז; איילת ועברי ורבין; מירי טוכמאייר; מיכאלה ברקו ורבים נוספים.

מזניקים מכביה

24 שעות לפני טקס הפתיחה הרשמי של המכביה, נפגשו ברביעי בערב אנשי עסקים רבים באירוע VIP לכבוד פתיחת המשחקים שנערך במוזיאון מגדל דוד בירושלים. את האירוע אירחה עיריית ירושלים ואת פני המוזמנים קיבל ראש העיר ניר ברקת.

ג'יימי אגייאר, ניר ברקת ארוע VIP ערב פתיחת המכביה / צילום: חיים צח
 ג'יימי אגייאר, ניר ברקת ארוע VIP ערב פתיחת המכביה / צילום: חיים צח

ג'יימי אגאייר וניר ברקת

התרגשו יחד לקראת המשחקים: גיורא אסרובילסקי, נשיא מכבי העולמי; יאיר המבורגר, יו"ר מכבי העולמי ומנכ"ל הראל ורעייתו אילנה; אמיר פלד, יו"ר המכביה; אייל טיברגר, יו"ר מכבי ישראל; אסף גורן, ראש מטה המכביה; שוקי שוורץ, יו"ר אגף השיווק של המכביה; צביקה ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי; רמי לוי; דנה עזריאלי; השר אורי אריאל, ותורמים של תנועת מכבי העולמית. האורחים שהגיעו למקום שמחו על ההזדמנות לפגוש במקום ולברך את איש ההיי-טק הניו-יורקי אורי אלון, שהוא גם הבעלים החדשים של קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל. אלון, העומד בראש קבוצת רוכשים שקנתה את מניותיו של גומא אגייאר שעקבותיו נעלמו, פגש במקום את ג'יימי אגייאר רעייתו של גומא, ואת דני קליין יו"ר הקבוצה המיתולוגי שעדיין משמש כחבר עמותת האוהדים של הקבוצה.

אריסון וממרוד - הדור הבא

נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל; שפרה פנטנוביץ, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל; ודורית וידבסקי מנהלת תקשורת ויחסי ציבור בלוריאל, קיבלו את הסכמתן של שורת נשים מפורסמות, להופיע ברשימה של נשים המשתמשות במוצרי החברה. את הרשימה הכינו בלוריאל לרגל השקת סרום חדש מבית לנקום. בין הנשים שנכללו ברשימה ניתן למצוא גם שתי נציגות של הדור הבא של עולם העסקים, הנמצאות בחודשי הריון מתקדמים.

מורן ממרוד לביא, דורין אריסון, מצטלמות ללוריאל ישראל / צילום: אסף לב
 מורן ממרוד לביא, דורין אריסון, מצטלמות ללוריאל ישראל / צילום: אסף לב

מורן ממרוד-לביאד ודורין אריסון

הראשונה, שהסכימו להצטלם יחד באירוע השקת הרשימה: דורין אריסון, כלתה של שרי אריסון, רעייתו של דיויד אריסון, הנמצאת בסוף החודש השמיני להריונה עם בת בכורה. אריסון, בוגרת תואר ראשון לתקשורת מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, מנהלת פרויקטים במחלקת שיווק בערוץ ניקולודאון ובענני תקשורת. השנייה היא מורן ממרוד לביאד, בתם של משה ודליה ממרוד, המשמשת כמנהלת הרכש של חטיבת החשמל בתדיראן גרופ. גם עבור ממרוד, אשר סיימה בהצטיינות תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון בבית הספר הבינלאומי של המרכז הבינתחומי, מדובר בהריון ראשון.

צ'וי מוזיקלי

מנכ"ל סמסונג ישראל די אס צ'וי, ושגריר קוריאה בישראל איל סו קים, נפגשו ברביעי בערב בקונצרט של התזמורת הקאמרית הישראלית. הקונצרט נערך לציון שיתוף פעולה שהחל בין סמסונג ישראל לתזמורת. הערב נפתח בקוקטייל חגיגי והמשיך בקונצרט בניצוחו של המאסטרו והמנהל האומנותי של התזמורת הקאמרית, פרופ' יואב תלמי.

די אס צ'וי, איל סו קים, קונצרט לציון שיתוף הפעולה בין סמסונג לתזמורת הקאמרית / צילום: תמר מצפי
 די אס צ'וי, איל סו קים, קונצרט לציון שיתוף הפעולה בין סמסונג לתזמורת הקאמרית / צילום: תמר מצפי

די אס צ'וי ואיל סו קים

בין אלו שהגיעו ליהנות ממפגש של טכנולוגיה עילית ומוזיקה קלאסית: אהוד רצאבי; גיא קלנר; ד"ר ליאוניד אידלמן, יו"ר ההסתדרות הרפואית; אברהם פורז, שר הפנים לשעבר; אבי אשר, הבעלים של רשת סמליין ויבואן סמסונג בישראל; יצחקי בן ציוני, משנה למנכ"ל סאני תקשורת; ברק פלצ'י; אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל ורעייתו דליה; הח"כית לשעבר נעמי בלומנטל וחברת הוועד המנהל של התזמורת; השר לשעבר רפי איתן; רפי חיון, הבעלים של קבוצת חיון יבואנית סמסונג לישראל ועוד רבים.

ד"ר זובין ומאסטרו שכטמן

בחמישי בערב העניק הטכניון תואר דוקטור לשם כבוד למאסטרו זובין מהטה. הטקס כלל קונצרט חגיגי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בהיכל התרבות המחודש ע"ש צ'ארלס ברונפמן בתל-אביב, וזכה לכותרת "שילוב מנצח" על שום העובדה שמהטה ניצח עליו, ומי שהנחה היה פרופ' דן שכטמן שגם זכה לנצח על אחת היצירות.

פרץ לביא, זובין מהטה, סמי סגול, תואר דוקטור לשם כבוד למהטה מהטכניון / צילום: אסף שילה - ישראל סאן
 פרץ לביא, זובין מהטה, סמי סגול, תואר דוקטור לשם כבוד למהטה מהטכניון / צילום: אסף שילה - ישראל סאן

פרץ לביא, זובין מהטה וסמי סגול

טרום הקונצרט התקיימה במקום קבלת פנים חגיגית בתמיכתה של קבוצת כתר-פלסטיק באדיבותם של בעלי הקבוצה, טובה וסמי סגול. עשו כבוד למאסטרו: נשיא הטכניון, פרופ' פרץ לביא ואשתו ד"ר לינה לביא; פרופ' ציפי שכטמן; פרופ' עדה יונת; שר המדע לשעבר, פרופ' דניאל הרשקוביץ; נשיא אונ' חיפה, עמוס שפירא; משה ינאי; הנספח הכלכלי הצרפתי, דידייר ויסלמן ואלוף (מיל') עמוס חורב.