מניית היום: חברת ביומד שמזנקת בכ-7% בעקבות הסכמי שיווק

החברה הודיעה כי מספר המערכות שהיא התקינה אצל לקוחותיה או שנמצאות בהליכי הזמנה, התקנה, הטמעה והדרכות מתקדמות עומד על 50 מערכות ■ בנוסף, החברה מעריכה כי עד סוף 2013 היא תשלים התקנה של 100 מערכות

חברת בריינסווי מזנקת היום (ב') במסחר באחד העם לאחר שהודיעה כי מספר מערכות ה-Deep TMS שהיא התקינה אצל לקוחותיה או שנמצאות בהליכי הזמנה, התקנה, הטמעה והדרכות מתקדמות עומד על 50 מערכות. בנוסף, החברה מעריכה כי עד סוף 2013 החברה תשלים התקנה של 100 מערכות לשימוש מסחרי אצל לקוחות.

הערכת החברה מבוססת על הזמנות שהתקבלו אצל החברה ועל תחזית החברה על קבלת הזמנות נוספות במהלך החודשים הקרובים, לאור ההתעניינות הרבה הקיימת אצל לקוחות פוטנציאלים מאז הושקה מערכת החברה בארה"ב.

בתחילת השנה בריינסוויי קיבלה את אישור ה-FDA (רשות המזון והתרופות בארה"ב), לשיווק הקסדה המגנטית שלה לטיפול בדיכאון שאינו מגיב לתרופות. לאחר מכן החברה קיבלה גם את אישור הרשויות בקנדה והחלה לייצר ולשווק באינטנסיביות את מערכת ה- Deep TMS לטיפול בדיכאון. בעקבות החדשות הטובות מניית החברה זינקה בכ-103% מתחילת השנה והיא נסחרת לפי שווי שוק של כ-675 מיליון שקל.

סמנכ"ל השיווק, אמנון גת אמר בעקבות ההודעה כי "מאז השלמת הייצור של 100 מערכות ראשונות והשקת המוצר בארה"ב, אנו מטפלים במאות פניות של רופאים, מרפאות, בתי חולים וגופי מחקר מהעולם כולו. אנו שמחים שהצלחנו עד כה ופועלים להרחיב את פעילות המכירה והשיווק במדינות בהן אנו פועלים ולפתוח שווקים חדשים במקביל".