מדהים: יצא לטייל עם הכלב - וקנה סנדביצ'ים לגדוד חיילים

הסיפור על הישראלי ששילם יותר מ-1,000 שקל כדי לפנק את החיילים זוכה להדים בפייסבוק

אדם מבוגר יצא לטייל עם כלבו ומצא את עצמו רוכש עשרות סנדביצ'ים לגדוד חיילים שעבר במקרה בתחנת דלק של דור-אלון בערד. כמה הוא שילם? 1,099.01 שקל.

הסיפור המדהים הזה מופץ בפייסבוק וזוכה למספר רב של שיתופים, לייקים ותגובות. את התמונה של החשבונית העלה לרשת מתן מימון, שכתב על נדיבות ליבו של הקונה: "אדם מבוגר... יצא לטיול הרגיל עם הכלב, חלק ממסלול ההליכה עובר ב'אלונית' שבה אני עובד, בצירוף מקרים שכזה, בדיוק עצר אוטובוס מלא בחיילים מחטיבת הצנחנים (שיסלחו לי שלא ראיתי מאיזה גדוד). ברגע אחד ניגש אליי האדם המבוגר וביקש ממני שני ארגזי קולה ו-51 סנדוויצ'ים (גם לנהג) על חשבונו לטובת החיילים. מדהים".

התגובות הנלהבות לא איחרו לבוא. "אנשים טובים באמצע הדרך. אין לכם מושג מה זה עשה לחיילים", כתב גולש אחד. גולשת אחרת כתבה: "אני מנהלת במקדונלד'ס, וגם לי קרה מקרה דומה. 4 חיילים עמדו על הדלפק והזמינו ארוחות.. הלקוח שעמד מאחוריהם חיכה שהם יסיימו להזמין ושילם על כל הארוחות שלהם. יש עוד אנשים טובים באמצע הדרך".

מנגד, ישנם גולשים שדווקא מצאו לנכון לתקוף את דור-אלון על המחיר היקר של הסנדביצ'ים, או את המדינה על המע"מ שהיא גובה. "יקר בדור-אלון... 51 כריכים 2 ארגזי קולה וקופסת סיגריות 1,099!!", כתבה אחת הגולשות. אחר הוסיף: "50 סנדוויצ'ים 1,000 שקל... זה ביזיון...". גולש נוסף כתב: "העיקר שהמדינה לקחה מזה 167 שקל". גולש אחר הסכים וכתב גם כן כי "167.65 ש"ח בוזבזו למע"מ".