יציבות בהכנסות בבילון; הרווח הנקי זינק ל-40 מיליון שקל

הכנסות בבילון ברבעון השני עמדו על 163 מיליון שקל ■ החברה ממשיכה בגיוון מקורות ההכנסה: 43% מההכנסות ברבעון נבעו מגוגל ו-32% מיאהו

בבילון סיכמה היום (ב') את הרבעון השני של 2013 עם עלייה מינורית של 3% בהכנסות ל-163 מיליון שקל לעומת 159 מיליון שקל ברבעון השני של 2012.

החברה מפרטת את התפלגות ההכנסות על-פי לקוחות עיקריים: 43% מההכנסות נבעו מגוגל (לעומת 84% ברבעון המקביל ו- 66% ברבעון הראשון של 2013), 32% מיאהו (לעומת פחות מ-10% ברבעונים הקודמים), ו-25% משותפים וממקורות הכנסה אחרים.

הרווח התפעולי הסתכם ברבעון החולף ב-47 מיליון שקל, עלייה של 68% לעומת הרבעון המקביל. בשורה התחתונה, דיווחה החברה על זינוק של 74% ברווח הנקי ל-40 מיליון שקל.

מנכ"ל בבילון, אלון כרמלי, מסר כי "ברבעון החולף התמקדנו בגיוון מקורות ההכנסה ובניתוח נתוני השוק הרלוונטיים. אנו מצפים להגברה משמעותית של ההשקעה ברכישת משתמשים חדשים במחצית השנייה של השנה, תוך התבססות על הניסיון וניתוח הנתונים שבצענו במחצית הראשונה".

כרמלי הוסיף כי "אנו מעריכים ששוק החיפוש בו אנו פועלים צועד לכיוון של מיזוגים ורכישות. שחקנים חדשים נוספים מדי יום, רבים מהם חברות אינטרנט ישראליות, ואנו מכירים ובוחנים כל העת אפשרויות מעניינות לשיתופי-פעולה ולרכישות, מתוך אמונה שבמיצוי פוטנציאל שיתופי הפעולה נוכל לבסס עוד יותר את מעמדה של בבילון בתעשייה".