כרטיסי האשראי ממותגי מנצ'סטר יונייטד הגיעו אפילו לאפריקה

אחרי וייטנאם, טורקיה, סין ומדינות נוספות - אלופת אנגליה חתמה על הסכם למיתוג כרטיסי אשראי לחמש השנים הבאות גם בקניה

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להוכיח את כוח השיווק הגלובלי העצום שלה. המועדון חתם השבוע על הסכם עם פירמת הפיננסיים האפריקאית afb, שתשיק כרטיסי אשראי ממותגי מועדון הכדורגל בקניה (ר' תמונה). זאת במסגרת אסטרטגיית השיווק החדשנית של הקבוצה להיחשף לכמה שיותר טריטוריות ברחבי העולם.

מדובר על עסקת כרטיסי האשראי ה-12 של אלופת אנגליה ברחבי העולם. מוקדם יותר השנה, חתמה הקבוצה עם דניזבנק כפרטנר בטורקיה בקטגוריה זאת; גם בנק CCB, השני בגודלו בסין, חתם על שת"פ דומה עם המועדון, כמו גם בנק BIDV בווייטנאם. ההסכם החדש הוא הראשון מסוגו ביבשת אפריקה.

afb מעסיק כ-1,500 עובדים ברחבי אפריקה, שמשרתים כ-45 אלף לקוחות. ההכנסות השנתיות של הגוף עומדות על כ-20 מיליון דולר.

ביונייטד, שחתמו עם afb על הסכם לחמש השנים הבאות, מעריכים כי כ-5.5 מיליון תושבים בקניה אוהדים את הקבוצה.