מזור זוכה להמלצה אוהדת לאחר הדוח; "תעלה עוד 15%"

מניית מזור רובוטיקה זכתה להעלאת מחיר יעד ל-16.54 דולר בהמלצת "קנייה" ■ דיווחה בשבוע שעבר על זינוק בהכנסות הרבעון השני ל-6.2 מיליון דולר

חברת המכשור הרפואי מזור רובוטיקה , שסיכמה בשבוע שעבר את הרבעון השני של השנה, זכתה בסוף השבוע להמלצה אוהדת ממחלקת המחקר ב-Ladenburg Thalmann, אשר העלתה את מחיר היעד למניה, הנסחרת במסגרת ADR בנאסד"ק, ל-16.54 דולר (פרמיה של 15% על מחיר הנעילה בסוף השבוע בוול סטריט), בהמלצת "קנייה".

ההמלצה של Ladenburg Thalmann מצטרפת לסקירות נוספות, דוגמת WallachBeth Capital, אשר מחזיקים בהמלצת "קנייה" למניה במחיר יעד של 18 דולר.

ביום ה', נזכיר, סיכמה החברה את הרבעון החולף עם זינוק בהכנסות ל-6.2 מיליון דולר לעומת 2.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2012. ההכנסות בארה"ב צמחו בכ-77% ל-4.4 מיליון דולר. הגידול בהכנסות בשוק האמריקאי נבע בעיקר ממכירה של חמש מערכות רנסנס ברבעון השני של שנת 2013, בהשוואה למכירתן של שלוש מערכות ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה מחוץ לשוק האמריקאי גדלו ל-1.8 מיליון דולר לעומת 400 אלף דולר ברבעון השני של שנת 2012, וזאת כתוצאה ממכירת מערכת הרנסנס באמצעות מפיצים של החברה ברוסיה, הודו וטייוואן במהלך הרבעון.

בשורה התחתונה, ההפסד הנקי הסתכם ב-4.4 מיליון דולר, או 15 סנט למניה, בהשוואה להפסד של 1.1 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.