אינטק פארמה מגייסת כ-5 מיליון דולר; מורי ארקין במשקיעים

המחיר למניה לצורך ההשקעה נקבע על 1.1155 שקל, דיסקאונט של כ-3% על המחיר הממוצע של שערי הנעילה של המניה בבורסה לניירות הערך בתל-אביב ב-20 ימי המסחר שקדמו לדיווח הסכם ההשקעה

קרן ספרה גלובל הלת'קר שבהובלת מורי ארקין נכנסת להשקעה בחברת הביומד אינטק פארמה.

אינטק פארמה , העוסקת בהשבחת תרופות קיימות הנמכרות כיום במאות מיליוני דולרים בשנה, קיבלה הודעות השקעה בסך כולל של 5 מיליון דולר, מתוכם כ-2 מיליון דולר יושקעו על-ידי קרן ספרה (SPHERA Healthcare), כ-2 מיליון דולר נוספים יושקעו על-ידי הקרן גבריאל קפיטל (Gabriel Capital Management) וכ-1 מיליון דולר נוספים יושקעו על-ידי משקיעים נוספים. בהתאם להסכם ההשקעה, אינטק פארמה תקצה למשקיעים מניות ואופציות לרכישת המניות.

המחיר למניה לצורך ההשקעה נקבע על 1.1155 שקל, דיסקאונט של כ-3% על המחיר הממוצע של שערי הנעילה של המניה בבורסה לניירות הערך בתל-אביב ב-20 ימי המסחר שקדמו לדיווח הסכם ההשקעה.

קרן ספרה גלובל הלת'קר הינה קרן גידור גלובאלית המתמחה בהשקעה בתחום מדעי החיים בהובלת מורי ארקין, מייסד אגיס שנמכרה לפריגו וכן אורי הרשקוביץ. הקרן מתמחה בהשקעות בשווקים הגלובאליים בחברות בתחום מדעי החיים ומיישמת אסטרטגיית גידור. גבריאל קפיטל הינה קרן חדשה שמתמחה בהשקעות מיעוט בחברות בשלבים מתקדמים הפועלות בישראל ובשוק העולמי. גבריאל קפיטל משקיעה בחברות פרטיות וציבוריות בסבבי מזאנין, הנפקות והנפקות משניות. הקרן נוסדה ומנוהלת על-ידי גארי ליבלר, מייסד ומנהל קרן שביט קפיטל, עם השקעות פורטפוליו מוצלחות בתחום מדעי החיים בחברות כגון קמהדע ובריינסווי.

צבי יוסף, יו"ר אינטק פארמה, אמר היום (ב') כי "אנו שמחים מאוד על כניסתה של קרן מתמחה ובעלת מוניטין כספרה להשקעה באינטק פארמה. הסכם ההשקעה, בהובלת הקרנות גבריאל ניהול וגבריאל קפיטל ולצד משקיעים אסטרטגיים דוגמת ספרה ומשקיעים חשובים נוספים, מחזק מאוד את מעמדה העסקי והתחרותי של אינטק פארמה ומהווה עדות להישגי החברה ולפוטנציאל הרב המיוחס למוצריה ולטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו האקורדיון. חיזוק חוסנה הפיננסי של אינטק פארמה בבואה לקדם את תוכניתה העסקית למסחור אפשרי של מוצריה או להמשך קידומן של התרופות המובילות לשלב המכריע של ניסוי קליני שלב 3 בארה"ב יאפשר להנהלת החברה לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור בעלי המניות. ההצלחות הקליניות של החברה ואיכות התוצאות שהתקבלו מעוררות עניין רב בקרב חברות פארמה בעולם והן שעשויות להוביל את אינטק פארמה לבחון אפשרות להנפקת החברה בנאסד"ק בטווח של שנה מהיום ולמצות בכך את הפוטנציאל העסקי הרב הטמון בטכנולוגיה ובמוצרי החברה".

אינטק פארמה דיווחה על הצלחה בשני ניסויים קליניים מתקדמים בגלולת האקורדיון: ניסוי שלב II בגלולת אקורדיון משולבת עם מוצר בתחום הפרעות השינה (תרופת זלפלון) וכן ניסוי שלב II בגלולת האקורדיון משולבת עם תרופת הלבודופה לטיפול במחלת הפרקינסון.