אלקטרה השלימה העסקה בבלגיה; רווח של כ-65 מיליון ש'

העסקה תניב לאלקטרה ברבעון השלישי תזרים מזומנים של כ- 120 מיליון שקל

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, השלימה את העסקה למכירת פעילות האלקטרו-מכניקה שלה בבלגיה. במסגרת העסקה, מכרו חברות הנמצאות בבעלותה המלאה של אלקטרה את אחזקותיהן (100%) בחברת דוויס (Devis) הבלגית תמורת סכום של כ-150 מיליון שקל (כ-32 מיליון אירו).

בעקבות העסקה תרשום אלקטרה כבר ברבעון השלישי של שנת 2013 רווח לפני מס, המוערך על-ידי החברה בכ-65 מיליון שקל (כ-14 מיליון אירו) והיא תניב לקבוצת אלקטרה תזרים מזומנים פנוי נטו של כ-120 מיליון שקל.

יצוין כי פעילות האלקטרו-מכנית הבינלאומית של אלקטרה בע"מ תמשיך להתבצע במדינות אחרות במזרח ומערב אירופה, כאשר במקביל תמשיך הקבוצה לפעול להרחבת פעילותה ביבשת אפריקה, המתאפיינת בקצבי צמיחה גבוהים, ושבה פועלת אלקטרה באמצעות חברות בנות בגינאה, ניגריה ובאנגולה, אליה נכנסה הקבוצה בתחילת השנה.

קבוצת אלקטרה מקבוצת אלקו, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות, אחזקה וסחר; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "אנו רואים חשיבות רבה בהשלמת העסקה למכירת דוויס, המהווה מבחינתנו ניצול הזדמנות למימוש הפעילות ברווח גבוה ותוך יצירת תזרים משמעותי לחברה. אלקטרה ממשיכה להרחיב את פעילותה הבינלאומית באפריקה, טריטוריה בה אנו פועלים כיום בעיקר בניגריה, אנגולה וגינאה, והנהנית מצמיחה משמעותית ושקיים בה פוטנציאל רב להרחבת פעילות גם בשנים הקרובות, וכמובן שממשיכה גם את הפעילות באירופה ובאזורים העסקיים האחרים בהן אנו פועלים".