רשת TBS האמריקאית חידשה פורמט של קשת לעונה שנייה

הפורמט "נראה אותך", שיצרו יגאל שילון ואולפני הרצליה, נמכר כבר ל-13 מדינות

רשת הכבלים האמריקאית TBS חידשה לעונה שנייה את הגרסה המקומית של הפורמט של זכיינית ערוץ 2 קשת ואולפני הרצליה שיצר יגאל שילון - "נראה אותך" ("Deal With It").

את התוכנית מפיק האווי מנדל, מגיש טלוויזיה ובדרן פופולרי בארה"ב, אשר מגיש את "אמריקה גוט טאלנט" ואת "דיל או לא דיל".

הפורמט, ששודר בישראל ב-2010, נמכר עד כה ל-13 מדינות, מתוכן שודר בשבעה: טורקיה, קנדה, גרמניה, יוון, רומניה, ברזיל ופרו.

הפורמט מופץ ברחבי העולם על-ידי זודיאק. אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן משמשים כמפיקים אחראיים בפורמט האמריקאי.

במסגרת השעשועון נבחר זוג היושב במסעדה באופן אקראי, ואחד מהם מתבקש להשתתף במשחק ללא ידיעת הצד השני. במשחק עליו לעשות כל מה שאומרים לו, מבלי שהצד השני יגלה שהוא משתתף במשחק.

סמנכ"ל התוכן של קשת, רן תלם, מסר: "אנו שמחים שהתוכנית המקסימה הזו, שיצרו יגאל שילון, השותפים שלו באולפני הרצליה והצוות שעבד איתם בקשת, ממשיכה את המסע שלה מסביב לעולם. זה לא סיפור פשוט למכור שעשועון לרשת טלוויזיה אמריקאית, עוד יותר לא פשוט למכור שעשועון מצליח, ועוד יותר לא פשוט למכור אותו לעוד עונה.

"אנחנו שמחים על השותפים המצוינים בארצות-הברית שיצרו תוכנית מנצחת, ומקווים ש'נראה אותך' עוד תראה לנו שעוד לא ראינו כלום".

יגאל שילון מסר: "אני שמח וגאה בהישג. למרות שזה לא קל להעביר רוח של תוכנית ממדינה אחת עם מנטליות מסוימת למדינה אחרת עם מנטליות שונה, במקרה הזה זה הצליח. למרות שהפורמט כבר מצליח מאוד באירופה, אני בטוח שעם ההצלחה הגדולה בארצות-הברית יצטרפו למעגל מדינות אירופאיות גדולות נוספות, כמו אנגליה, צרפת וגרמניה, שיפיקו ל'נראה אותך' גרסה משלהן".