השיחה: גיל שויד מאוהב

עם מי בילה מנכ"ל צ'ק פוינט במסעדת המזנון? ■ מי הגיע לחגוג בחתונה של שירלי בוגנים ולירן סרוק? ■ וגם: למה לבש עמי הירשטיין, מנכ"ל מלונות דן, סינר?

גיל שויד, יו"ר ומנכ"ל חברת צ'ק פוינט, ממשיך לטפח את הזוגיות עם עורכת הדין הפלילית מיטל דנינו. הזוג שויד-דנינו התייצב בשבוע שעבר לערב הפתיחה של הסניף השני של מסעדת המזנון, הממוקמת ברחוב קינג ג'ורג' בתל-אביב. המסעדה היא בבעלותו של במאי הפרסומות שחר סגל, ואת המטבח מאייש השף אייל שני. שויד, שידוע בחיבתו גם לתחום הקולינריה וגם לתחום הצילום, הגיע לערב כשהוא חמוש במצלמה, ולא הפסיק להרעיף מבטי אהבה על זוגתו.

סרוק ובוגנים מתחתנים

איש העסקים לירן סרוק, הבעלים של מלונות בוטיק בתל-אביב, נשא לאישה ביום חמישי בערב את הדוגמנית שירלי בוגנים. החתונה השמחה נערכה בקיסריה והאורחים הרבים עשו דרך ארוכה בפקקים של חמישי בערב עד שהגיעו ליעד.

לירן סרוק, שירלי בוגנים, מתחתנים / צילום: אביב חופי
 לירן סרוק, שירלי בוגנים, מתחתנים / צילום: אביב חופי

לירן סרוק ושירלי בוגנים

בין אלה שהגיעו לחגוג עם בני הזוג: צחי ארבוב ובת זוגו; רוני מאנה, שהגיע עם זוגתו ג'ני, שילדה לאחרונה, ועם בנו מנישואיו הראשונים; שלי גפני ורם קאירי; רני והילה רהב; היחצ"ן ניצן אופיר עם שותפתו עליזה זאנה ובעלה יוסי זאנה; מימי לוזון; המעצבת גלית לוי; השף אביב משה; המפיק אלירן ברדוגו; ובר רפאלי, שהיוותה מוקד עלייה לרגל.

שפירו ב"סאנדנס" הישראלי

יום חמישי בערב, הקומה השלישית של דיזנגוף סנטר בתל-אביב. תורים ארוכים במיוחד משתרכים מחוץ לאולם הקולנוע לב תל-אביב, לרגל הקרנת הבכורה של הסרט "בעיניים של מייזי". הסרט, בכיכובה של השחקנית ג'וליאן מור, מוצג במסגרת פסטיבל states of minds - פסטיבל סרטי הקולנוע האמריקאי העצמאי הראשון שנערך בישראל, השואב השראה מפסטיבל הקולנוע האמריקאי "סאנדנס". במסגרת הפסטיבל יוקרנו 12 סרטים, בחמש ערים. את הערב פתח השגריר האמריקאי דניאל שפירו, אשר דיבר על חשיבות הפסטיבל כדרך לפתוח לקהלים ישראלים מגוונים צוהר לתרבות האמריקאית העכשווית האחרת. במהלך דבריו פנה השגריר ליוזמת הפסטיבל, ליסבת' שרמן, יהודייה אוהבת ישראל שגרה בוושינגטון, ואמר לה שהוא מצפה לקיום הפסטיבל גם בשנה הבאה ולהרחבתו. שרמן, שהפיקה את הפסטיבל עם אסף ויטמן, מנכ"ל חברת מפעל האנרגיה IPM באר טוביה, שהכירה מימיו כציר הכלכלי של ישראל בוושינגטון, עשתה בישראל את החודשיים האחרונים כדי להכין את הפסטיבל.

ליסבת' שרמן, דניאל שפירו, פסטיבל
 ליסבת' שרמן, דניאל שפירו, פסטיבל

ליסבת' שרמן ודניאל שפירו

מי שנאלץ להיעדר מאירוע הפתיחה היה ראש עיריית כרמיאל, עדי אלדר, שהעדיף להישאר קרוב לתושבי עירו בצפון בשל נפילת הקטיושות באזור. אמש (שבת) כבר פיצה אלדר על ההיעדרות כאשר בירך את משתתפי הפסטיבל בעיר כרמיאל עצמה, שבה התקיימה ההקרנה היחידה שהייתה פתוחה לציבור, בחינם. נהנו מקולנוע אמריקאי אחר (בתל-אביב): יו"רית פעילים, חנה פריזן, ובן זוגה התכשיטן בני פריזן; אוהד מראני, מנכ"ל הכשרה אנרגיה; אריק יערי, המנכ"ל הטרי של קבוצת בז"ן, ובת זוגו עדאל; וירום אריאב, לשעבר מנכ"ל האוצר.

הירשטיין מתנסה במטבח

ימי החופש הגדול מזמנים להורים רבים את האתגר להתמודד עם הכנת שלוש ארוחות ביום לילדיהם. ברשת מלונות דן נענו לאתגר והפיקו בשבוע שעבר סדנת בישול מיוחדת, בשם "לבשל עם אבא". לסדנה, שנערכה במתחם "דן גורמה" בתל-אביב, התייצבו השפים והשף קונדיטורים של 14 בתי המלון של הרשת, עם ילדיהם כמובן.

חיים שפיגל, ראש אגף מזון ומשקאות במלונות דן, הוביל את המפגש, שכלל הכנת מתכונים בריאים המתאימים לילדים ומנות אותנטיות של עדות שונות, שהכין כל שף במעוד מועד. עמי הירשטיין, מנכ"ל מלונות דן, הפתיע את השפים והילדים והגיע לבקר. הירשטיין הצטייד בסינר וטעם מכל מנה שהוכנה. באופן מפתיע, לשאלתו של המנכ"ל הירשטיין מי מבשל יותר טוב בבית, אבא השף או אמא? ענו כל הילדים: אמא.

עובד אלפיה ובנו, אריק פורת ובנותיו, עמי הירשטיין, חיים שפיגל,
 עובד אלפיה ובנו, אריק פורת ובנותיו, עמי הירשטיין, חיים שפיגל,

מימין: עובד אלפיה ובנו; אריק פורת ובנותיו;עמי הירשטיין וחיים שפיגל

בין השפים שהשתתפו באירוע: עובד אלפיה, שף מלון דן תל-אביב; אריק פורת, שף מלון דן אכדיה-הרצליה; אופיר קדם, שף מלון דן אילת; איציק ידגר, שף מלון דן פנורמה תל-אביב; יורם עמר ורפי ביטון, השפים של מלון דן קיסריה; צחי בן שבת, שף מלון דן ירושלים; סיימון מוסלח, שף מלון דן בוטיק ירושלים; יהודה הלר, שף מלון גני דן אשקלון; ניר סאסי, שף מלון דן פנורמה ירושלים, ועוד.

פולמן וגבריאל בבית הנשיא

פול פולמן, מנכ"ל ענקית המזון יוניליוור העולמית, הגיע בשבוע שעבר לביקור בזק בן 48 שעות בישראל. במהלך ביקורו כאן קיים פולמן סיור קמעונאי, והוצגו לו פרויקטים שונים של יוניליוור ישראל בתחום הקיימות. פולמן וענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, נפגשו עם נשיא המדינה שמעון פרס.

ענת גבריאל, שמעון פרס, פול פולמן, ביקור מנכ
 ענת גבריאל, שמעון פרס, פול פולמן, ביקור מנכ

ענת גבריאל, שמעון פרס ופול פולמן

במהלך הפגישה הציג פולמן לנשיא פרס את הפרויקטים של יוניליוור בתחום התרומה לקהילה: תוכניות הממוקדות בחינוך ובהקניית הרגלי תזונה נבונה ואורח חיים פעיל לילדים, בשיתוף משרדי החינוך והבריאות. פרס דיבר על חזונו לגבי המזרח התיכון ועל פיתוח חקלאות רפואית ושמע על שיתוף הפעולה המתמשך שבין יוניליוור ישראל לעמותת על"ם.

גמון וצים ממתיקים

ג'יל גמון, מנכ"ל חברת סוגת, השיק ברביעי בערב את סדרת מוצרי סוכרלוז החדשה. האירוע נערך במלון בראון בתל-אביב ובמהלכו הוצגו מוצרים חדשים שנועדו להעשיר טעמים באפייה. מי שנבחרה לקחת חלק פעיל בפיתוח ובהשקת המוצרים היא מלכת המתוקים, השפית קרין גורן.

גלית צים, גיל ג'מון, עדי צים, השקת מוצרי סוכרלוז של סוגת / צילום: אמיר מאירי
 גלית צים, גיל ג'מון, עדי צים, השקת מוצרי סוכרלוז של סוגת / צילום: אמיר מאירי

גלית צים, ג'יל גמון ועדי צים

גורן אתגרה את הנוכחים כאשר נתנה להם לטעום מאפים ועוגות זהים, שהכינה עם סוכר רגיל ועם מוצרי סוכרלוז, מבלי שניתן יהיה להבדיל בין המאפים. פרגנו ונהנו מקוקטייל חגיגי: עדי צים, מנכ"ל משותף של קבוצת צים אחזקות, שהגיע לאירוע עם אחותו גלית; בני כהן - מבעלי חברת ח. כהן, סיטונאות מזון וחומרי ניקוי; ואורן ניסים, מבעלי חברת אסיף תעשיות מזון.