יוזמה ברמת השרון: 250 דירות לסטודנטים על קרקע עירונית

עיריית רמת השרון מקדמת תוכנית לבניית 250 דירות שייבנו על מגרש השייך לעירייה במזרח העיר ויושכרו לסטודנטים

יוזמה מקומית לדיור בר השגה לסטודנטים ברמת השרון. עיריית רמת השרון מקדמת תוכנית לבניית 250 דירות שייבנו על מגרש השייך לעירייה במזרח העיר ויושכרו לסטודנטים. מדובר בתוכנית שנמצאת היום הועדה המחוזית וזאת לצורך שינויי התב"ע הקיימת מה שיאפשר את ביצוע המהלך. לאחר מכן תהיה הועדה המקומית צריכה לאשר את התוכנית.

מעיריית רמת השרון נמסר היום כי "מדובר בפרויקט בעלות משוערת של כחמישים מיליון שקל שיוקם בשטח של כשבעה דונמים בסמוך לרחוב דוב הוז במזרח העיר, שנמצא בבעלות העירייה והוא יבוצע בשיטת B.O.T ומטרתו מתן פתרון דיור מוזל לתקופה ארוכה". על פי התוכנית המתגבשת, הפרויקט יכלול דירות קטנות בנות חדש ושני חדרים בשטח שנע בין 25 מ"ר ל-50 מ"ר.

עוד נמסר מהעירייה כי "במסגרת המכרז שיפורסם, הגוף המבצע יממן את עלות הבנייה של המתחם ולאחר מספר שנים של תפעול על ידו- יועבר המתחם לידי העירייה. במסגרת ההסכם, יגובשו קריטריונים עבור קהל היעד המקומי, וכמו כן תהיה התחייבות להשכרת הדירות במחירים נמוכים יחסית לשוק המקומי. עיריית רמת השרון מבצעת בימים אלו הליך שינוי התב"ע במזרח רמת השרון, כאשר היציאה לשלב המכרז תחל כבר בחודשים הקרובים. הנהלת העירייה מקדמת את הפרויקט בשיתוף הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ובתיאום משרד השיכון". אדריכל הפרויקט ושינוי התב"ע הוא ערן זילברמן.

יש לציין שמדובר בשלב מוקדם של התוכנית כאשר טרם נקבע כיצד ייבנה הפרויקט וכיצד ינוסח המכרז שיפורסם לקבלנים. התוכנית, ככל שינוי התב"ע יאושר, עוד תצטרך לעבור את אישור הועדה המקומית.