סקר: 47% מדברים בסלולר ומסמסים בזמן בילוי עם הילדים

הסקר, שבדק מה עושים אנשים עם הסלולרי שברשותם בסיטואציות שונות בחיי היום-יום, נערך על רקע קמפיין חדש שמעלה פרטנר בימים אלה

סקר שערכה חברת פרטנר באמצעות חברת הגל החדש, שכלל מדגם מייצג של למעלה מ-500 נשאלים, בדק "מה עושים אנשים עם הסלולרי שברשותם בסיטואציות שונות בחיי היום-יום".

מהסקר עולה כי 94% ממשיכים להציץ, לסמס ולדבר בסלולרי בזמן טיול עם המשפחה בארץ; 79% ממשיכים להציץ, לסמס ולדבר בסלולרי כאשר הם בארוחה עם בן/בת הזוג במסעדה, מתוכם 61% בגילאי 30 ומעלה; 39% ממשיכים להציץ בסלולרי, לסמס ולדבר בזמן הקראת סיפור לילד או בזמן הכנת שיעורי-בית; 47% מהנשאלים השיבו להציץ בסלולרי, לסמס ולדבר בזמן שהם שוהים בגן שעשועים או בסרט עם הילד.

הסקר נערך על רקע קמפיין חדש שמעלה פרטנר בימים אלה, ואשר נועד להדגיש יתרונות של החברה בתחום השירות והטכנולוגיה.

עוד עולה מהסקר כי נהגים צעירים בגילאי 17-20 זהירים יותר בזמן הנהיגה: למעלה מ-70% מנהגים בגילאי 17-20 מניחים את הסלולרי בצד בזמן נהיגה, לעומת כ-40% בממוצע מהנהגים בגילאי 20-40.

גברים מחוברים לסלולרי שלהם יותר מנשים: ביותר ממחצית הסיטואציות היומיומיות שנבדקו נמצא כי שיעור הגברים שממשיכים לעשות "שימוש כרגיל" בסלולרי גבוה משמעותית משיעור הנשים. בשאר הסיטואציות לא נמצאו הבדלים כלל בין המינים.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, מסר: "מכשירי הסלולר הפכו בשנים האחרונות עבור מרבית האוכלוסייה לאמצעי הטכנולוגי החשוב ביותר ליצירת קשרים חברתיים, לתיעוד רגעים, לחיפוש מידע, לכלי עבודה, להתעדכנות שוטפת מול כל מעגלי החיים שאנו מנהלים ומבקשים לנהל.

"במהלך העבודה על המהלך החדש גילינו כי הציבור מבקש ליהנות מהיתרונות הגלומים בעולם התקשורת המודרני, אך מוטרד מהעובדה שכולנו הפכנו לאנשים המבקשים להיות מחוברים כל הזמן באמצעות המכשיר הסלולרי, לפייסבוק, לאינסטגרם, לווטסאפ ולמייל. רבים מאתנו מרגישים שהרצון הבלתי פוסק להיות מחוברים גורם לנו לפספס רגעים וחוויות אנושיות שלנו ושל הקרובים לנו".

מחוברים
 מחוברים