אורמת טכנולוגיות: חוזה חשמל חדש ל-10 שנים בקליפורניה

עם כושר ייצור צפוי של 46 מגהוואט נטו, אורמת טכנולוגיות תמכור את החשמל בקליפורניה במחיר ממוצע של 85.62 דולר למגהוואט שעה לאורך חיי החוזה

אורמת טכנולוגיות, החברה-הבת של אורמת , דיווחה כי חתמה על חוזה חשמל חדש (PPA) ל- 10 שנים עם Southern California Public Power Authority (SCPPA) לאספקת חשמל מתחנת היבר 1 אשר נמנה על קומפלס היבר בקליפורניה החל מה-16 לדצמבר 2015. החוזה הנוכחי עם Southern California Edison מסתיים ב- 15 בדצמבר 2015.

דיתה ברוניצקי, מנכ"ל החברה, מסרה: "חוזה חדש זה עם SCPPA הינו בהתאם לאסטרטגיה שלנו להחלפת חוזים אשר צמודים למחירי הגז הטבעי בחוזים ארוכי טווח עם מחיר קבוע. החתימה על חוזה זה בהיקף של 46 מגהוואט תפחית את היקף החשיפה של הפורטפוליו שלנו למחירי גז טבעי ל-100 מגהוואט".

עם כושר ייצור צפוי של 46 מגהוואט נטו, אורמת טכנולוגיות תמכור את החשמל בקליפורניה במחיר ממוצע של 85.62 דולר למגהוואט שעה לאורך חיי החוזה . התעריף החדש צפוי להוסיף מעל 7 מיליון דולר להכנסות אורמת בשנת 2016.

בנוסף לחוזה החדש, אורמת נמצאת בתהליך של שדרוג תחנת היבר 1. במהלך 2014, בכוונת החברה לחדש את טורבינת הקיטור הראשית ולהחליף את הגנרטור הראשי.

ברוניצקי סיכמה: "החוזה החדש הינו החוזה השני שלנו עם LADWP וכן עם IID. אנו שמחים לחזק את השותפות שלנו עם חברות החשמל הציבוריות, מהגדולות בקליפורניה, ולסייע להם להשיג את יעדי ה-RPS שלהם עם מקורות גיאותרמיים אמינים ותחרותיים".