מתכננים נופש בצפון? שימו לב למלון Sea Life החדש בנהריה

נהריה נכנסת ל"היכל התהילה" של ערי הפריפריה שיש בהן מלונות חדשים ומושקעים ■ גולת הכותרת במקום היא המסעדה הנמצאת תחת כיפת השמיים ובמרחק של עשרה מטרים מהחוף הבתולי

אחרי שאשדוד, עיר ואם בישראל, קיבלה סוף-סוף את המלון הראשון שלה וים המלח זכה לסניף של הרודס, גם נהריה נכנסת ל"היכל התהילה" של ערי הפריפריה שיש בהן מלונות חדשים, ראויים ומושקעים. הפעם מדובר במלון הבוטיק הראשון שהוקם בעיר, על חורבותיו של מלון ישן שהיה במקום, ועמד כמו פיל לבן במשך שנים.

השקעה של 5 מיליון שקלים הפכה את המבנה המוזנח למלון Sea Life, שכולל 22 סוויטות. המטרז' המרווח (חמישים מטרים רבועים) כולל סלון עם פינת ישיבה, מטבחון קטן, חדר שינה בחדר נפרד, שאליו צמוד חדר אמבטיה עם מקלחת, ומרפסת קטנה הצופה אל חוף בתולי (ללא צעקות מציל, קרקושי מטקות ולכלוך). מי שבכל זאת יעדיף את הים על-פני הבריכה החביבה שבמקום - שסביבה דק עץ, דשא ומיטות שיזוף - יוכל להשתמש בשער הפרטי שמוביל אל החוף. גולת הכותרת במקום היא המסעדה, שמציעה ארוחות בוקר וערב, ונמצאת בחוץ, בסמוך לבריכה, תחת כיפת השמיים ובמרחק של עשרה מטרים מהחוף. המזיעים ומאותגרי הלחות עלולים אולי להתמרמר, אך מי שהקיץ הישראלי אינו זר לו, ימצא בכך את אווירת "מדינת אכזיב" המיתולוגית של אלי אביבי, ואפילו את החן של חופי יוון.

ארוחת הבוקר, בשיטת ההגשה האישית, נדיבה ומושקעת, וכוללת את כל החשודים המיידיים - מסלט ומביצים ועד גרנולה ומאפים מתוקים. המסעדה חלבית, ומי שיוותר על נסיעה אל אחת המסעדות המוכרות שבאזור, כמו אורי בורי בעכו או אדלינה בקיבוץ כברי, ימצא בה תפריט מגוון, המבוסס על דגים, פסטות ומנות ים תיכוניות נוספות. אף שכל חומרי הגלם במסעדה הם כשרים, המסעדה עצמה אינה כשרה, כי האוכל מותקן במקום, גם בשישי בערב וגם בשבת בבוקר, מה שמבטיח קפה הפוך ריחני ומהביל, חביתות טריות ועוד, אך גורם לאובדן תקן הכשרות.

לסיכום: המלון עושה עבודה לא רעה כלל, במחירים שמעניקים תמורה הולמת מאוד לכסף.

לילה באמצ"ש/בסופ"ש, על בסיס לינה וארוחת בוקר - 1,000 שקלים

העלייה 75 נהריה, טל' 04-6390900