גיוון: אישור לשווק את גלולת הדור הבא לבדיקת המעי הדק

מדובר בגרסה משופרת של הגלולה שכבר נמצאת בשוק, והיא בעלת רזולוציית תמונה גבוהה יותר, יכולת כיסוי גבוהה יותר ויעילות רבה יותר מהגלולה מהדור הקודם

חדשות חיוביות מהשוק היפני הקפיצו היום (ב') בבורסה את מניית גיוון אימג'ינג . החברה, יצרנית גלולת-מצלמה לאבחון מערכת העיכול, הודיעה על קבלת אישור שיווק לגלולת הדור הבא שלה לבדיקת המעי הדק (PillCam SB3).

מדובר על גרסה משופרת של הגלולה שכבר נמצאת בשוק, והיא בעלת רזולוציית תמונה גבוהה יותר, יכולת כיסוי גבוהה יותר ויעילות רבה יותר מהגלולה מהדור הקודם. הגלולה מהדור המתקדם אושרה לשיווק לפני כחודש גם בארה"ב.

יפן וארה"ב הם שני שווקים שעליהם החברה שמה דגש השנה בתחום הרגולטורי. גלולת הדור הבא שלה לאבחון המעי הגס (Colon2) קיבלה באחרונה אישור לשיווק ביפן, ובגיוון ממתינים לאישור דומה גם בארה"ב, כשהצפי הוא לקבלו לקראת סוף השנה הנוכחית. קבלת האישורים הללו משמעותית במיוחד לגיוון, משום שהיא תפתח בפניה שוק גדול בהרבה מהשוק הנוכחי בו היא פועלת.

בגיוון מתייחסים היום ל"מומנטום הרגולטורי", כהגדרתם. חומי שמיר, מנכ"ל גיוון, אמר היום כי "האישור מדגיש את המחויבות הגלובלית שלנו לספק לרופאים כלים חדשניים לגילוי ומעקב אחר אי-סדירויות במערכת העיכול. יפן היא שוק בריאות חשוב ביותר ואנו מצפים להמשך העבודה עם הרופאים היפנים במטרה לשלב את יתרונות מערכת ה-PillCam SB3 במרפאה הקלינית".

גיוון נסחרת במקביל בנאסד"ק ובת"א לפי שווי שוק של 580 מיליון דולר. החברה נמצאת בשליטת קבוצת אי.די.בי, שמתכננת מזה זמן למכור את מניותיה בחברה.