שרון גל: "הייתי קצת שובב; במקום העבודה הבא אוריד ווליום"

(עדכון) - גל, מנחה "לילה כלכלי" לשעבר, הוא העיתונאי שנחקר אתמול בחשד להטרדה מינית ■ אמר בראיון לערוץ 2: "סוף-סוף אני יודע במה מדובר; לא חטאתי ולא פשעתי; אני רוצה לנקות את שמי ושכל הדבר הזה יהיה מאחוריי"

העיתונאי שרון גל נחקר אתמול (ג') במשרדי יחידת להב של המשטרה בחשד להטרדה מינית.

חקירתו של גל נמשכה קרוב ל-5 שעות ונערכה תחת אזהרה, ובסופה הוא שוחרר לביתו. החקירה קשורה להתנהלותו של גל בתקופה שעבר בחדשות 10.

גל, מגיש התוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10, התפטר מהתוכנית בחודש מאי השנה. טרם התפטרותו התקיימה בערוץ בדיקה בעניינו, על רקע טענות ושמועות של התנהגות בלתי הולמת מצדו. גל אף זומן לחקירה במשטרה על רקע הדברים, אולם עד עתה לא גובשה המלצה כלשהי במשטרה בעניינו.

באחרונה רמז גל בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא צפוי לשוב בקרוב לעולם התקשורת.

גל מסר ל"גלובס" בתגובה: "עד עכשיו האמנתי בכל לבי שהסאגה הזאת תהיה מאחוריי תוך זמן קצר. עכשיו אני בטוח בכך. אחרי מסע הכפשות נוראי שפגע בי ובמשפחתי, בכלל זה ילדיי הקטנים, מתברר כי עובד שפוטר לפני כמה שנים ניצל את ההזדמנות על רקע עזיבתי המתוקשרת את הערוץ וטען כי חש פגוע מאמירה שלי בעת בילוי במועדון. אני רגוע ובטוח שהאמת תנצח".

"הקנאה מעבירה אנשים על דעתם"

מאוחר יותר היום התראיין גל לתוכנית "שש עם עודד בן-עמי" בערוץ 2. "אני חש הקלה גדולה, כי אחרי תקופה ארוכה שאני יושב בבית אני סוף-סוף יודע במה מדובר", אמר גל בראיון לערוץ 2. "אני מקווה שעכשיו, כשהדברים ברורים, הבלון הזה יקבל את הפרופורציה הנכונה. אני מקווה שהחוקרים יעשו את עבודתם מהר, כדי שאני אוכל לחזור לחיים הרגילים".

לדבריו, "פתאום הגל העכור התנפץ לי בפרצוף. צריך לחשוב במקומי איזו מין תחושה זו, מה אני אגיד לילדיח הקטנים? אני רוצה לנקות את שמי ושכל הדבר הזה יהיה מאחוריי, כדי שאוכל לחזור לעבוד".

גל הוסיף ואמר: "לא חטאתי ולא פשעתי. לפעמים הייתי קצת שובב, אבל במקום הבא שבו אעבוד אני אוריד את הווליום. אני חושב שהקנאה מעבירה אנשים על דעתם, ולא כולם אוהבים אותי".