מסתמן: ארדן ימנה את אבי ברגר למנכ"ל משרד התקשורת

המינוי כפוף לאישור ועדת המינויים בנציבות שרות המדינה ולאישור הממשלה ■ שר התקשורת, שמקדם את מינויו של ברגר, אמר כי: "ניסיונו הרב של אבי ברגר יסייעו למשרד התקשורת לקדם את פיתוח תשתיות התקשורת והטכנולוגיה בישראל"

שר התקשורת, גלעד ארדן עתיד למנות את אבי ברגר לתפקיד המנהל הכללי של משרד התקשורת. המינוי כפוף לאישור ועדת המינויים בנציבות שרות המדינה ולאישור הממשלה.

ברגר, אלוף משנה במיל' שרת באגף התקשוב בצה"ל וצבר ניסיון וידע ייחודי ברשתות תקשורת, ובכלל זה רשתות אופטיות, רשתות IP, VOIP, רשתות תקשורת סלולארית ותקשורת לוויינית.

עם פרישתו מצה"ל בשנת 2007 כיהן כסמנכ"ל פיתוח ומחקר עסקי ב"תדיראן קשר" והיה אמון על גיבוש אסטרטגיית המיזוגים והרכישות של החברה.

לאחר מכן שמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת פרטנר (ORANGE). בתפקידו זה הוביל את כלל הפעילות הטכנולוגית של פרטנר בתחומי הרשת ויישומי הרשת לרבות ייזום פרויקטים תשתיתיים רחבי הקף בתחום הרשתות הסלולאריות (LTE IMS,IP,SDH).

שר התקשורת, המנסה לקדם את מועמדותו של ברגר, אמר כי:"יכולותיו המקצועיות וניסיונו הרב של אבי ברגר בתחום התקשורת והטלקום, יסייעו למשרד התקשורת לקדם את פיתוח תשתיות התקשורת והטכנולוגיה בישראל, בדגש על הקמת רשת דור רביעי ופריסת הסיבים האופטיים לכל בית בישראל".