"הכוכב הבא" נמכר לרוסיה; "מלבי אקספרס" ו"ניויורק" נמכרו לארה"ב

פטיבל מיפ: ארמוזה פורמטס מכרה ל-8 טריטוריות תוכן פורמט שפותח בשיתוף עם הערוץ הסיני המוביל JSBC, בשם "I Can Do That"

חברת ארמוזה פורמטס מכרה ל-8 טריטוריות תוכן פורמט שפותח בשיתוף הערוץ הסיני המוביל JSBC, בשם "I Can Do That". מאז החל יריד מיפ בקאן נמכר הפורמט לצרפת, ספרד, איטליה, פורטוגל, גרמניה, שוודיה, נורבגיה וסין כמובן. העסקות נעשו עם קבוצות בינלאומיות גדולות ובהן בניג'יי, אנדמול ושיין. בפורמט מאותגרת קבוצת סלבריטאים להופיע ראש בראש מול קהל עם הופעות שונות.

עוד במיפ: הערוץ המוביל ברוסיה, "רסיה 1", יפיק גרסה משלו לפורמט הישראלי של זכיינית ערוץ 2 קשת, "הכוכב הבא". זו מכירה שנייה שנסגרה לפורמט החדשני בפסטיבל מיפ, לאחר שבאחרונה נמכר הפורמט גם לערוץ הצרפתי M6. הפורמט הוצג השבוע על-ידי קשת לבכירי רשתות השידור מכל העולם. במהלך המפגש הוקרנה התוכנית בשידור חי מישראל ואיפשרה לכ-200 מוזמנים להתנסות בהצבעה באמצעות האפליקציה בזמן אמת.

אין זו המכירה הישראלית היחידה ביריד התוכן הגדול שבצרפת. כך למשל, למכירה שנחשפה ב"גלובס" של דורי מדיה את "חברות" של ליטל שוורץ, יואב גרוס וערוץ 10 ל-CBS, מצטרפות שתי מכירות נוספות לשוק האמריקאי: "מלבי אקספרס", גם היא של ערוץ 10 ושל היוצר מיקי גבע, נמכרה לרשת FOX; והסדרה "ניויורק" של זרוע ההפקה של דורי מדיה, דרסט, אשר משודרת בחברת הלוויין yes, נמכרה אף היא ל-CBS.

בתוך כך הודיעה חברת ענני תקשורת כי חתמה על מיזם משותף עם חברת ההפקה הבריטית המובילה ZigZag. "המיזם נועד לנצל את מומחיותה הספציפית של כל חברה כדי ליצור תוכניות חוצות ז'אנרים בשווקים הישראלים והבינלאומיים", נמסר מענני תקשורת. "במסגרת שיתוף-הפעולה תינתן לכל חברה האפשרות לסקור שווקים בינלאומיים עם הפורמטים של שותפתה".

את שיתוף-הפעולה ינהל מקצועית מאט גראף, לשעבר מנהל בכיר ברשתות המדיה הבינלאומיות של ויאקום בריטניה.