אליום העבירה צינתור בשידור חי - והמניה קופצת 7%

המנכ"ל: "ביצוע מוצלח נוסף של הליך בשידור חי בכנס ה-2013 VIVA המתווסף לשידורים חיים שהוצגו בכנסים המרכזיים השנה בפאריז ובטוקיו, הינו בעל חשיבות אסטרטגית לחברה ופותח בפנינו הזדמנויות למסחור ולהצפת ערך בחברה"

אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה כי הציגה בשבוע שעבר הליך צינתור בעורק התרדמה (קרוטיד) בשידור חי בכנס מרכזי לחדשנות ברפואה וסקולרית בלאס-וגאס - VIVA 2013.

השידור החי בוצע מבית חולים בלייפציג, גרמניה, והודגם בו השימוש במערכת ה-WIRION החדשנית בפני קהל מקצועי רחב ובהנחיית פאנל של רופאים מובילי דעה. ההליך האמור הושלם תוך זמן קצר ובהצלחה.

"ההשתתפות המוצלחת של החברה בשידור חי בכנס ה-VIVA 2013 הינה חלק מאסטרטגיית החברה להרחיב את חשיפת הייחודיות והחדשנות הטכנולוגית של מערכת ה-WIRION במטרה ליצור שיתופי-פעולה עם רופאים מובילי דעה וחברות בינלאומיות מובילות בתחום", מסר המנכ"ל אסף אלפרוביץ. "כנס ה-VIVA 2013 מתמקד בטכנולוגיות ומוצרים חדשניים והוא כולל רופאים מובילים עולמיים בתחום. אנו גאים על כך שהמערכת שלנו נבחרה להצגה בכנס על-ידי ד"ר אנדריי שמידט, מומחה בעל שם עולמי, בהליך המדגים את החדשנות והיחודיות של המערכת בשידור חי של צנתור מאתגר אשר מביעה את אמונו ואמון מארגני הכנס במערכת.

"ההליך עבר בהצלחה רבה והמחיש את קלות השימוש בפילטר, היכולת למקמו באופן אופטימאלי ולאסוף את הפילטר לאחר ביצוע הפרוצדורה בצורה פשוטה, יעילה ובטוחה. בחודשים האחרונים ערכה החברה שידורים חיים מוצלחים במוצרי החברה בכנסים החשובים והמובילים בעולם. אנו מאמינים כי החשיפה הרחבה פותחת בפנינו הזדמנויות עסקיות למסחור ולהצפת ערך בחברה".

ההליך כלל צנתור בעורק הקרוטיד באישה בת 73 הסובלת מאחוזי חסימה גבוהים בשני עורקי התרדמה ובנוסף ממחלה חמורה בעורקי הלב הכליליים ומיתר לחץ דם. ההליך התמקד בטיפול בקרוטיד השמאלי עם אחוז חסימה גבוה של כ-95%. במהלך ההליך נעשה כאמור שימוש במערכת של גרדיה, ה-WIRION, להגנה מפני תסחיפים לאורך ההליך שכלל השתלת תומכן.

ד"ר שמידט הציג מצגת קצרה ותוך כדי ביצוע ההליך נתן דגשים לטכנולוגיה החדשנית של המערכת, לקלות השימוש בה ולביצועייה המצויינים. ד"ר שמידט הדגיש כי במקרים בהם אחוזי החסימה גבוהים כל-כך והאנטומיה מאתגרת, נדרשת מערכת עם תכונות מיוחדות כמו זו של ה-Wirion. כמו כן הוסיף כי עיצובו הייחודי של קטטר האיסוף מונע בעיות שכיחות של הסתבכות בסטנט בעת איסוף הפילטר.