המותג קולה ZERO משיק מהלך שיווקי: URBAN EXPERIENCE

במסגרת המהלך יוטסו 10 זוכים למסע אקסטרים אורבני ב-3 ערים אירופיות

המותג קוקה-קולה ZERO יוצא במהלך שיווקי רחב, שבמסגרתו תפעיל החברה פעילות תחת השם "URBAN EXPERIENCE".

במסגרת המהלך תטיס החברה 10 זוכים למסע "אקסטרים אורבני" ב-3 ערים אירופיות. בחירת הזוכים תיעשה באמצעות אפליקציה, שבאמצעותה הגולשים יעלו תמונות ויענו על שאלות המתארות את אופיים הייחודי וסגנון חייהם.

המערכת תהפוך את הנתונים לסרטון פרסונלי שיעלה לגלריה, שבה תתבצע בחירת הזוכים.