שת"פ ל-Re-Sec הישראלית עם ThreatTrack האמריקאית

הסטארט-אפ הישראלי, שפועל בתחום אבטחת המידע והגנה ממתקפות סייבר, ישלב את הטכנולגיה של ענקית אבטחת המידע האמריקאית בפתרונות האבטחה שלו, ויוכל להציע ללקוחות שכבת הגנה נוספת

חברת אבטחת המידע האמריקאית ThreatTrack והסטארט-אפ הישראליTechnologies Re-Sec, הודיעו היום על שיתוף פעולה שיאפשר להן להעניק פתרון מלא להתגוננות בפני מתקפות סייבר כנגד ארגונים גדולים ובינוניים.

Re-Sec תשלב את טכנולגיית ה-Malware Analysis Sandbox של ThreatTrack בפתרונות האבטחה שלה. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר לחברת הסטארט-אפ הישראלית להציע ללקוחות שכבת הגנה נוספת מפני התקפות סייבר.

מוצר ה-ThreatAnalyzer ישולב כחלק מרכיבי האבטחה בפלטפורמת MachineSafe של חברת Re-Sec ויאפשר ביצוע אנליזה התנהגותית של קבצים על גבי סימולציה המדמה מחשב משתמש רגיל בארגון. שילוב האמצעים השונים מבטיח שיפור משמעותי בהעלאת יכולות הזיהוי כנגד מתקפות סייבר ואיומים נוספים.

"Re-Sec מכירה בכך שאנטי וירוס לבדו אינו מספיק כשמדובר במאבק נגד האיומים המתקדמים של היום", אמר ג'וליאן וייטס, מנכ"ל אבטחת ThreatTrack. "על ידי שילוב שתי הטכנולוגיות, Re-Sec תוכל לספק ללקוחות הגנה מרבית מפני מתקפות סייבר. בארה"ב הגנה על מערכות בתוך חברות ומוסדות הפכה לקריטית. גם בישראל, הנמצאת באזור רווי מתחים וניסיונות ריגול, יש צורך בהגנה מירבית לארגונים אזרחיים וצבאיים".

אורן שניצר, מייסד ומנכ"ל Re-Sec: "שיתוף הפעולה שלנו עם ThreatTrack מאפשר לנו לספק עוד שכבת הגנה מהותית להתגוננות מפני מתקפות סייבר מתקדמות. את העוצמה של שילוב הכלים הללו אנו יכולים היום להציע לארגונים, החל מעמדות המסדרון ועד לתחנות הקצה עצמן של משתמשי הארגון ולהישאר תחרותיים ביותר בתמחור הכולל של המערכת".

Re-Sec, שהוקמה לפני שנה וחצי, פועלת בתחום אבטחת המידע ומפתחת פלטפורמה ארגונית, רב שכבתית, המאפשרת לארגונים להתגונן אל מול איומים שונים של מתקפות סייבר. החברה היא חברת פורטפוליו של חברת ההשקעות explore.dream.discover שבבעלות Plus ventures ו-2BANGELS. המערכת של החברה, פלטפורמת MachineSafe, מאתרת קבצים "נגועים" העשויים לפגוע בארגון. אלו לא יורשו להיכנס לתוך המערכת הממוחשבת של הארגון ויזרקו החוצה. ניטור הקבצים נעשה ע"י שילוב מערכות מבוססות חתימה וכאלה שלא מבוססות חתימה.