גרף רווח של 1,000% על גוגל וטוען כי המניה תמשיך לזנק

המשקיע והבלוגר קודי ווילארד, פרסם פוסט חדש בו הוא המליץ למשקיעים להמשיך ולהחזיק במניית גוגל למרות שחצתה את רף ה-1,000 דולר ■ ווילארד רכש את המניה מיד לאחר הנפקתה במחיר של 95 דולר

המשקיע והבלוגר הפיננסי קודי ווילארד, פרסם לאחרונה פוסט חדש בו הוא ממליץ למשקיעים להמשיך להחזיק במניית גוגל ואף לנצל את התיקון הצפוי במניה כדי להעמיק את ההחזקות, זאת חרף העובדה כי היא חצתה את רף ה-1,000 דולר בסוף השבוע.

"להיות צודק ולטעות במקביל, זה לא עניין נדיר בשוק המניות במיוחד כאשר אתם סוחרים ומשקיעים תקופה ארוכה כמוני", כתב ווילארד בבלוג שלו והתכוון לכך שהוא אומנם טעה בתחזית לטווח הקצר, אך צדק לגבי התחזיות שלו לטווח הארוך, בייחוד כלפי ההחזקות הגדולות ביותר שלו - אפל, גוגל, סנדיסק ופייסבוק.

ווילארד מציין בפוסט שכתב כי המליץ לאחד המשקיעים שפנה אליו לאחר פרסום הדוחות של גוגל ביום חמישי, להישאר בפוזיציית לונג על המניה. "אני סבור שהסיבה היחידה להמשיך ולהחזיק במניה, היא החדשנות של החברה", ציין וויליארד והוסיף כי אם יתרחש תיקון במניה, הוא ינצל אותו לאסוף עוד מניות.

האנליסט והבלוגר הפופולרי התייחס לדוחות גוגל ברבעון השלישי, במסגרתן היא דיווחה על עלייה של 15% ברווח הנקי ל-2.97 מיליארד דולר. ווילארד טען כי החברה רשמה שיפור משמעותי בכל ליבת העסקים שלה, כגון מנוע החיפוש, עסקי המובייל ויוטיוב. עם זאת, מוטורולה מוביליטי, החברה בת, המשיכה להיות נטל ורשמה הפסד של כ-250 מיליון דולר. בעקבות הדוחות המפתיעים מניית גוגל זינקה בכ-14% במסחר בוול סטריט ביום שישי, וחצתה את רף ה-1,000 דולר.

ווילארד, מציין בבלוג שלו כי שתי ה"הסוסות המנצחות" שלו בעשור האחרון הן גוגל ואפל, שעלו ב-1,000% ו-5,000% בהתאמה. עם זאת, הוא חוזר על האמרה השגורה לפיה לא כדאי לשים את כל הביצים בסל אחד, במייוחד בחברות חדשניות ומהפכניות כגון גוגל ואפל.