גארמין משיקה שעוני דופק עם מסך מגע צבעוני

השעונים מציעים מאמן רכיבה אישי בפרק כף היד בזמן ריצה או רכיבה על אופניים ■ הם מציעים תצוגה צבעונית עם רכיב GPS מובנה לחישוב המרחק והמהירות

הטריאתלונים והמרתונים הפכו לדבר שבשגרה בישראל, כל תקופה קצרה אפשר למצוא תחרות ריצה אחרת להשתתף בה. יצרניות שעוני הדופק מנצלות את העובדה שישנם מספר מתאמנים גדול בארץ וממשיכות להוציא דגמים חדשים לשוק, כאשר האחרונה לעשות זו היא גארמין. חברת מוצרי הספורט והניווט משיקה את שעוני הדופק Forerunner, כאשר החידוש הפעם הוא מסך צבעוני.

שני הדגמים 220 ו-620 מציעים מאמן רכיבה אישי בפרק כף היד בזמן ריצה או רכיבה על אופניים. הם מציעים תצוגה צבעונית עם רכיב GPS מובנה לחישוב המרחק והמהירות. מלבד זה, השעונים עמידים למים וכוללים תקשורת בלוטות' לסיכנרון הנתונים האישיים ללא צורך בחיבור פיזי למחשב.

עוד מצוידים השעונים במונה קצב והאצה מובנה, ללא צורך בחיבור חיישן נפרד. דגם ה- Forerunner 620 כולל מסך מגע ומציע יועץ התאוששות לאחר אימון, תכנון מסלול, ומדידת VO2 (מדד כושר אתלטי). עוד מצויד השעון בפונקציית NEW HRM המספקת למתאמן משוב לגבי אופן הריצה/הרכיבה על-ידי מדידת שלושה משתנים: מספר צעדים בדקה, תנועה אנכית של הגוף ואורך הצעדים, בדיוק כמו באימון על הליכון.

לשני הדגמים ניתן לחבר מגוון של אביזרים, דוגמת רצועת דופק, מד סיבובי פדלים (קדנס), מד צעדים ומד וואטים. דגם ה-220 לא כולל מסך מגע. המחירים נעים מ-1,500 שקל עד 2,800 שקל.

גארמין גם תתחיל למכור החל מחודש נובמבר סדרת מצלמות אקסטרים בשם VIRB. הדגמים בסדרת הזו מגיעים עם יכולת צילום בתקן HD 1080p והם כוללים מיגון עמיד למים ולספורט אתגרי, תצוגת מסך בגודל 1.4 אינץ' ולדברי החברה תהליך התקנה והפעלה מהיר. למצלמות בסדרה חיי סוללה של עד 3 שעות.

עוד מצוידות המצלמות בייצוב תמונה ותיקון עיוותים בעדשה. במקביל לצילום הווידאו, מציעה סדרת VIRB גם צילום תמונות סטילס. דגם ה- VIRB Elite מציע שיתוף באמצעות WiFi מובנה (וחיבור לאפליקציה ייעודית בסמארטפון), חיישני נתונים ו-GPS. את ה- VIRB ניתן להתקין על קסדה, כידון אופניים, חליפות סקי, טרקטורונים ועוד ציוד ספורט אקסטרים. מחירים לדגמים בסדרה, החל מ-1,900 שקל עד 2,200 שקל.

רונלייט היא יבואנית מוצרי גארמין בארץ והיא מספקת שנתיים אחריות למכשירים הנמכרים דרכה.