מהוליווד להיי-טק? אשטון קוצ'ר מונה למהנדס מוצר בלנובו

קוצ'ר יעבוד עם צוותי ההנדסה של החברה בעולם, כדי לפתח ולשווק את הטאבלט החדשה של החברה, Yoga

חברת המחשבים לנובו הכריזה אמש (ג') כי השחקן אשטון קוצ'ר מונה לתפקיד מנהל מוצר בחברה. לנובו מוסרת כי במסגרת התפקיד הוא יעבוד עם צוותי ההנדסה של החברה בעולם, כדי לפתח ולשווק את הטאבלט החדש של החברה, Yoga.

"השותפות עם לנובו מחברת בין האהבה שלי לטכנולוגיה ולעיצוב, שהופכים את החיים שלך לטובים יותר. אני לא יכול לחכות ולהיכנס לעניינים, ולסייע ללנובו לפתח את עתיד מוצרי המחשוב הנייד, החל מהיוגה טאבלט", אמר קוצ'ר. "לנובו מביאה לשוק חדשנות והובלה חזקה. יזמות היא חלק מה-DNA שלה - לא הייתי יכול לבקש התאמה טובה מזאת".

מלבד תפקידי המשחק שלו, במהלך השנים האחרונות קוצ'ר היה מייסד שותף של קרן A-Grade השקעות, המושקעת במספר חברות טכנולוגיה בהן Airbnb, Fab, פורסקוור, ספוטיפיי, Path ו-Uber.

דיוויד רומן, סמנכ"ל שיווק בלנובו, אמר כי "התיאבון הממשי של אשטון קוצ'ר לטכנולוגיה וההבנה העמוקה של לקוחות, בשילוב עם מנוע החדשנות שלנו, הופך השותפות לטבעית מאוד ועוצמתית. השותפות חוצה את הגבולות המסורתיים, על ידי הטמעה עמוקה של קוצ'ר בתוך הארגון כמהנדס מוצר, בשלב שבו אנו נכנסים לפיתוח הגל החדש של המוצרים שלנו. אנו ממשיכים להתקדם אל תחומים חדשים של מוצרי PC Plus ולהוביל את המחשוב מרובה המצבים, ואשטון יסייע לנו לבצע פריצות דרך, כשהוא יאתגר הנחות יסוד, יביא תפיסות חדשות, ויתרום את המומחיות הטכנולוגית שלו ליוגה טאבלט ולמכשירים אחרים".

אתמול חשפה לנובו את Yoga Tablet, במסגרת אירוע השקה מקוון עם קוצ'ר. לטאבלט זמן סוללה של 18 שעות והוא בעל שלושה מצבים: אחיזה, הטייה, ועמידה. לדברי החברה, האחיזה הגלילית של ה-Yoga שוברת את תבנית העיצוב המציגה "הרבה מאותו דבר", ומאפשרת למשתמשים לאחוז את הטאבלט בקלות רבה יותר כדי לקרוא ולגלוש באינטרנט, לעבור למצב עמידה כדי להעמיד את הטאבלט בצורה זקופה על משטח לצפיה בסרטים, ולהציב בזווית את הטאבלט על משטח כדי לקבל נקודת צפיה טובה יותר עבור הקלדה על מסך מגע ולצורך קריאה.