איש הקריאייטיב יורם לוי מונה ליועץ פרסום לדומינו'ס פיצה

לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה של מהלך חדש

רשת דומינו'ס פיצה מינתה את איש הקריאייטיב יורם לוי, לשעבר מנהל הקריאייטיב הראשי בבאומן-בר-ריבנאי, לתפקיד יועץ הפרסום והקריאייטיב של הרשת.

לוי לא אמור להחליף את משרד הפרסום מקאן-אריקסון שמטפל בתקציב הרשת בשנתיים האחרונות, אלא לקחת חלק פעיל בגיבוש הקריאייטיב והאסטרטגיה שמתגבשת בחודשים האחרונים לצורך מהלך אסטרטגי חדש שמתוכנן.

שימוש ביועצים חיצוניים נפוץ בשנים האחרונות בענף הפרסום אבל באופן שונה מאשר במקרה הנוכחי. נדיר לראות איש קריאייטיב כה בכיר, מסוגו של לוי, שמוצמד לעבודה מול משרד כה גדול כמקאן.

לוי אמור לסיים את תפקידו כיועץ מיד לכשיושלם המהלך האסטרטגי. כפי שנחשף ב"גלובס", בימים אלה הוא מנהל משא-ומתן מתקדם על הצטרפותו כשותף למשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער.

החיבור של לוי לדומינו'ס נעשה דווקא בשנה שבה הרשת זכתה להוקרה על מהלכים פרסומיים שעשתה. כך למשל, הרשת זכתה בפרס אפי פלטינום 2013 שניתן עבור הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. הפרס ניתן אמנם על 3 שנים, שבמחציתן טיפל בתקציב המשרד הקודם של הרשת זרמון-גולדמן, אבל בשנה וחצי האחרות טיפל מקאן-אריקסון בתקציב.

הדרכים של לוי ודומינו'ס פיצה כבר הצטלבו בעבר ב-2012, כשמשרד הפרסום הקודם של הרשת, זרמון-גולדמן, היה במשבר, וברשת הוחלט להפסיק עמו את ההתקשרות ולצאת לבחירת משרד פרסום חדש. בשלב הראשון התמודדו על התקציב משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, פרסום אברהם, ארועטי-ברמן GPS וחברון-זלצמן-שביט.

עם זאת, כבר בשלבים הראשוניים ניכר היה כי הרשת מעוניינת לעבוד עם משרד פרסום גדול. בתום השלב הראשון נותרו שני מועמדים עיקריים: באומן ומקאן. בבאומן הבהירו כי הם אינם מתכוונים ליישר קו עם התנאים המסחריים שאותם מבקשת הרשת להשיג, זאת לאחר שבדומינו'ס הביעו עניין להתחיל בעבודה משותפת. לוי היה באותה עת מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן.

מרשת דומינו'ס נמסר בתגובה: "דומינו'ס פיצה גאה בעבודתה המשותפת עם משרד הפרסום הטוב בישראל, מקאן-אריקסון. לצורך ביצוע פרויקט חד-פעמי, המסתיים בימים אלה, דומינו'ס צירפה לשורותיה את הפרסומאי המוערך יורם לוי כחבר צוות נוסף בפאנל הקיים".