מקאן-אריקסון יטפל בתקציב הפרסום של דומינו'ס פיצה

היקף הפרסום של דומינו'ס פיצה עמד ב-2011 על כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים

משרד הפרסום מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת דומינו'ס פיצה. התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן.

כפי שנחשף ב"גלובס", עקב פרידת השותפים הדר גולדמן ואילון זרמון, הוחלט ברשת דומינו'ס פיצה על יציאה למכרז לבחירת משרד חדש. בשלב הראשון התמודדו על התקציב משרדי הפרסום מקאן אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי, פרסום אברהם, ארועטי-ברמן GPS וחברון-זלצמן-שביט.

עם זאת, כבר בשלבים הראשוניים ניכר היה כי הרשת מעוניינת לעבוד עם משרד פרסום גדול. בתום השלב הראשון נותרו שני מועמדים עיקריים: באומן-בר-ריבנאי ומקאן-אריקסון. בבאומן-בר-ריבנאי הבהירו כי הם אינם מתכוונים ליישר קו עם התנאים המסחריים שאותם מבקשת הרשת להשיג, זאת לאחר שבדומינו'ס הביעו עניין להתחיל בעבודה משותפת.

תקציב הפרסום של דומינו'ס פיצה מטופל מאז 2005 במשרד זרמון-גולדמן, לאחר שהועבר אליו ממשרד הפרסום ענבר-מרחב. בשנים האחרונות התמקד הפרסום סביב סרטונים ופעילות אינטרנט ענפה בכיכובו של מאור כהן.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של דומינו'ס פיצה עמד ב-2011 על כ-6 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-8 מיליון שקל במחירים ריאליים.

בדומינו'ס פיצה אישרו את הבחירה במקאן-אריקסון וביקשו להביע הכרת תודה עמוקה לזרמון-גולדמן על שנות הפעילות המשותפת.